Ὅταν ὁ Σαμαὲλ πῆρε ἄδεια καὶ δημιούργησε τὸν ψεύτικο αὐτὸ κόσμο μέσα στὸν ὁποῖο ζοῦμε, τὸν κόσμο τῆς ὕλης, ὑποχρεώθηκε νὰ δώσει δεῖγμα γραφῆς τῶν ἀπαραβίαστων νόμων ποὺ θὰ ἴσχυαν ἐκεῖ.
Νὰ ὁρίσει δηλαδὴ τοὺς λεγόμενους νόμους τῆς ψεύτικης φύσης τοῦ κόσμου ποὺ θὰ ἔκανε. Ὁ Σαμαὲλ λοιπόν, παρέδωσε ἕνα κομμάτι μέταλλο μέσα στὸ ὁποῖο ἴσχυαν, ὅλοι οἱ νόμοι τοῦ ψεύτικου σύμπαντος ποὺ δημιούργησε, μὲ τὴν δέσμευση, ὅτι δὲν θὰ τοὺς παραβεῖ ποτέ. Τὸ μέταλλο αὐτὸ μετὰ ἀπὸ πολλὰ γεγονότα ποὺ δὲν εἶναι τοῦ παρόντος νὰ ἀναφερθοῦν, σφυρηλατήθηκε σὲ ρωμαϊκὴ λόγχη καὶ δόθηκε στὸν στρατιώτη Γάϊο Κάσιο. Ὁ Γάϊος Κάσιος γνωστὸς καὶ ὼς Λογγίνος δὲν ἤξερε ὅτι στὸ δόρυ του κουβαλοῦσε τὴν λόγχη τοῦ ὑπερβατικοῦ καταραμένου μετάλλου.
Τὸ σχέδιο τοῦ Σαμαὲλ Σατανᾶ, ἦταν νὰ λογχίσει ὁ Λογγίνος τὸν Χριστό, μὲ τὸ ὑπερβατικὸ μέταλλο, τὸ διαβασμένο μὲ τίς κατάρες τοῦ σκότους, γιὰ νὰ Τὸν σκοτώσει καὶ νὰ μὴν μπορέσει νὰ ἀναστηθεῖ. Μὲ τὸν λογχισμὸ ὅμως τοῦ Χριστοῦ, ἀντὶ νὰ θανατωθεῖ ὁ Χριστὸς καὶ νὰ ἀποτραπεῖ ἡ ἀνάστασή Τοῦ, ἔγινε τὸ ἀκριβῶς ἀντίθετο. Τὸ αἷμα τοῦ Χριστοῦ καθαγίασε τὸ μέταλλο τῆς λόγχης. Ἀπο κεὶ καὶ πέρα ἡ διαδρομὴ τῆς ἁγίας λόγχης εἶναι μεγάλη ἀφοῦ πέρασε ἀπο πολλούς , αὐτὸ δὲν εἶναι ὅμως τοῦ παρόντος νὰ ἀναλυθεῖ.
Τὴν Λόγχη τὴν πῆρε ὁ Ἐλοχὶμ (ἀγγελικὸ ὄν) Ἔλ Σεντάϊ τὸ 780 μ.Χ καὶ τὴν μετέτρεψε στὸ θεϊκὸ ἱερὸ σπαθὶ τοῦ Πολέμαρχου τοῦ Θεοῦ.
Ἡ ἱερὴ λόγχη ποὺ εἶχε πλέον πάρει τὴν μορφὴ τοῦ ἱεροῦ σπαθιοῦ τύπου τάτσι , του περίφημου Ντότζι Τζίρι ποὺ στὴν ντόπια γλῶσσα σημαίνει " ὁ φονέας τῶν τεράτων" παραδίδεται στὸν Σακανόε Νὸ Ταμουραμάρο. Ἐκεῖνον ποὺ ἔγινε ὁ πρῶτος Σαμουράϊ καὶ ἐκστράτευσε κατὰ τῶν Νεφελὶμ στὸ Βορρᾶ. Μέσα στὸν Τάμουραμάρο σὲ ἡλικία 6 ἐτῶν, ὅταν κινδύνευσε νὰ πεθάνει, ὅπως συνέβῃ καὶ μὲ τὸν Μέγα Ἀλέξανδρο, μπῆκε μέσα του καὶ κατέλαβε τὸ σῶμα του, τὸ πνεῦμα τοῦ Μεγάλου Ταξιδευτῇ, ποὺ ἀργότερα, τὸ 2002, μετατράπηκε σὲ αὐτὸ ποὺ ὀνομάζουμε ὁ Πολέμαρχος τοῦ Θεοῦ. Μὲ αὐτὸ τὸ Σπαθί, μὲ τὸ Σπαθὶ τοῦ Πολέμαρχου τοῦ Θεοῦ, κατανίκησε τοὺς Νεφελὶμ καὶ σκότωσε τὸν ἀρχηγό τους, τὸν Ἀτερούι. Ὅταν ἡ ἀποστολή του ἔφτασε στὸ τέλος της, ὁ Πολέμαρχος ἐπέστρεψε καὶ πῆρε τὸ σπαθὶ πίσω. (Ψάξτε τοὺς ἀνάλογους θρύλους στὰ ἔπη των Αἰνοῦ).
Φτάνουμε στὸ ἔτος 1987 μ.Χ. Ἕνας νέος χρηματιστὴς στὸ ἐπάγγελμα, βλέπει σὰν σὲ ὅραμα , χωρὶς νὰ κοιμᾷται δηλαδή , ἕναν μελαχροινὸ ἄνδρα ποὺ ἐμφανίστηκε μπροστά του καὶ τοῦ εἶπε, ὅτι πρέπει νὰ πάει στὸ Ναὸ τῶν ἀρχαγγέλων στὸν Μανταμάδο τῆς Λέσβου ἕνα σπαθὶ ποὺ θὰ τοῦ παραδοθεῖ. Μετὰ χάθηκε. Τὸ σὸκ ἦταν μεγάλο γι'αὐτόν, ἀλλὰ ἡ συνέχεια συγκλονιστικότερη. Δὲν διηγήθηκε τὸ γεγονὸς σὲ κανέναν, ὅμως μετὰ ἀπὸ ὅλα αὐτὰ καὶ ἐνῶ βρισκόταν στὴν Γερμανία γιὰ δουλειὰ στὸ δωμάτιο τοῦ ξενοδοχείου του, χτύπησε ἡ πόρτα.
Ἄνοιξε καὶ εἶδε ἕναν μελαχροινὸ νέο ἄνδρα ποὺ κρατοῦσε ἕνα μακρόστενο πακέτο.ο ἄνδρας αὐτὸς τοῦ εἶπε "Αὐτὸ τὸ σπαθὶ νὰ τὸ πᾶς,πᾷς στὸν Ταξιάρχη στὸν Μανταμάδο στὴ Λέσβο καὶ νὰ τοποθετηθεῖ στὴν ἀνάγλυφη εἰκόνα. Νὰ δοθεῖ στὰ χέρια τοῦ ἱερέα καὶ νὰ μὴν τοποθετηθεῖ ΤΙΠΟΤΕ ἄλλο δίπλα του. Πρὶν προλάβει ὁ χρηματιστὴς νὰ ρωτήσει τὸ ὁτιδήποτε, ὁ μελαχρινὸς ἄνδρας (ποὺ ἦταν ὁ Πολέμαρχος τοῦ Θεοῦ, εἶχε ἤδη φύγει). Πολλοὶ μέσα στὴν ἄγνοια καὶ τὴν ἀσχετίλα τους λένε, ὀτι αὐτὸς ἦταν ὁ Ἀρχάγγελος Μιχαήλ , ξεχνοῦν ὅμως ὀτι οἱ ἀρχάγγελοι ΔΕΝ παίρνουν σῶμα ἀνθρώπου.
Σκαρισμένος μόλις γύρισε στὴν Ἑλλάδα ὁ ἄνθρωπος αὐτὸς πῆγε στὴν Μυτιλήνη, στὸ μοναστήρι τῶν Ταξιαρχῶν καὶ ἔφερε τὸ σπαθὶ στὸν ἱερέα τοῦ ναοῦ, ζητῶντας νὰ τοποθετηθεῖ πίσω ἀπὸ τὸ γυαλὶ μπροστὰ στὴν ἀνάγλυφη εἰκόνα, ποὺ εἶχε κάνει ὁ Γαβριὴλ τὸ 1100 μ.Χ περίπου.
Ὁ ἱερέας τοῦ ναοῦ, μὴ ξέροντας τί κρατάει, ἦταν ἀρνητικὸς σὲ αὐτὸ καὶ δὲν ἤθελε νὰ τὸ βάλει στὴν εἰκόνα, λέγοντας πὼς βουδιστικὰ σπαθιὰ δὲν ἔχουν θέσῃ σὲ ὀρθόδοξο χριστιανικὸ ναό. Καὶ τότε, ὅπως ὑπάρχει σὲ καταγεγραμμένη ἠχητικὴ μαρτυρία σὲ βίντεο, ἀλλὰ καὶ ὅπως ὁ ἴδιος ὁ ἱερέας τοῦ ναοῦ (Παπα-Χρῆστος) λέει, τὸ σπαθὶ ἔφυγε ἀπ τὰ χέρια τοῦ ἱερέα καὶ μπῆκε μόνο τοῦ πίσω ἀπὸ τὸ γυαλὶ τῆς εἰκόνας.
Ἡ Ἁγία Λόγχη μὲ τὴν μορφὴ τοῦ θεϊκοῦ Σπαθιοῦ φυλασσόταν πλέον στὸ μοναστήρι τῶν Ταξιαρχῶν στὸ Μανταμάδο. Οἱ Ταξιάρχες , ὁ Ἀρχάγγελος Μιχαὲλ καὶ ὁ Ἀρχάγγελος Γαβριὲλ ἦταν οἱ φρουροὶ τῆς Ἁγίας Λόγχης , τοῦ ἱεροῦ σπαθιοῦ τοῦ Πολέμαρχου τοῦ Θεοῦ. Ὅλοι μὴ γνωρίζοντας τὴν ἱστορία τοῦ Πολέμαρχου τοῦ Θεοῦ καὶ ἐννοεῖτε καὶ τοῦ θεϊκοῦ σπαθιοῦ , τῆς Ἁγίας Λόγχης , θεωροῦσαν μέσα στὴν ἄγνοια τους ὅτι τὸ σπαθὶ αὐτὸ εἶναι ἡ..... ρομφαία τοῦ ἀρχαγγέλου Μιχαήλ.
Τὸν Φεβρούαριου τοῦ 2012 ὁ Δημοσθένης Λιακόπουλος προειδοποίησε γιὰ ἀκόμη μία φορὰ ἀπὸ τὴν ζωντανὴ διαδικτυακὴ ἐκπομπή του ὅτι κακῶς βάζουν τάματα καὶ μπιχλιμπίδια κοντὰ στὸ ἱερὸ σπαθί.
Ἀκοῦστε στὸ λεπτὸ 1:22:00
Οἱ προειδοποιήσεις ἀγνοήθηκαν. Ὁ Θεὸς τότε τὴν νύχτα τῆς Δευτέρας 27 πρὸς Τρίτη 28 τοῦ ἴδιου μῆνα ἐπέτρεψε σὲ λῃστὲς νὰ εἰσβάλουν στὸ ναὸ καὶ νὰ ἀφαιρέσουν "ἀντικείμενα", ἀπὸ τέσσερις, προθῆκες , νὰ πάρουν τὰ τάματα καὶ τὰ μπιλτζίκια. Δὲν ἀκούμπησαν ὅμως τὸ ἱερὸ Σπαθί.
Μέχρι καὶ τηλέφωνο πῆρε πρὶν καιρὸ ὁ Δημοσθένης Λιακόπουλος στὸν σεβάσμιο ἱερέα καὶ τοῦ εἶχε πεῖ νὰ μὴν βάζουν ψεύτικα σπαθιὰ καὶ μπιχλιμπίδια δίπλα στὸ ἱερὸ σπαθί, γιατί τὸ σπαθὶ στὸ τέλος θὰ φύγει.
Ἔτος 2015 , 27 Σεπτεμβρίου - Οἱ Ἀρχάγγελοι Μιχαὲλ καὶ Γαβριὲλ παύουν νὰ εἶναι οἱ φρουροὶ τῆς Ἁγίας Λόγχης.
Ὁ Πολέμαρχος παίρνει τὸ Σπαθὶ ἀπὸ τὸν Μανταμάδο γιὰ πάντα. Σύμφωνα μὲ τονδημοσθένη Λιακόπουλο, τὸ σπαθὶ ἔχει φύγει πλέον καὶ αὐτὸ ποὺ ἔχει μείνει ἐκεῖ, δὲν εἶναι παρὰ τὸ "κουφάρι" του. Ἕνα τσίγκινο κατασκεύασμα ποὺ μόνο στὴν ὄψη μοιάζει στὸ πραγματικό.
Τὸ πραγματικὸ ζωντανὸ σπαθὶ τὸ πῆρε ὁ Πολέμαρχος, λόγῳ τῆς ἀνυπακοῆς τῶν ὑπευθύνων τοῦ ναοῦ, γιὰ πολλοστὴ φορά, στὸ πρόσταγμα ποὺ ἤθελε, τὸ σπαθὶ νὰ εἶναι μόνο του, χωρὶς τίποτα ἄλλο δίπλα του. Τὸ σπαθὶ τοῦ Πολέμαρχου τοῦ Θεοῦ, δὲν θὰ ἐπιστρέψει ποτὲ πιά.
Ποτὲ δὲν κατάλαβαν οἱ ἱερεῖς στὸ Μανταμάδο καὶ οἱ ὑπεύθυνοι τοῦ ναοῦ τί κρατοῦσαν στὰ χέρια τους καὶ τί εἶχαν τὴν εὐλογία καὶ ἔβλεπαν κάθε μέρα. Πλεὸν ἀναπαύεται ἀλλοῦ.
Τὴν στιγμὴ ποὺ γράφεται τὸ παρὸν ἄρθρο , ἡ Λέσβος , τὸ νησὶ ποὺ ἐκεῖ φυλασσόταν τὸ ἱερὸ σπαθί , μετὰ τὴν ἀποστασία καὶ τὴν ἀνομία τῶν ἱερέων, νὰ τὸ διώξουν ἀπο ἐκεῖ , τὸ ἐπισκέφτηκαν ὅλες οἱ μεγάλες προσωπικότητες τῆς Νέας Τάξης : Μπὰν Κι-Μούν, Ἀτζελίνα Τζολί, Πάπας Φραγκίσκος καὶ ἄλλοι καὶ πλέον ὁδεύει πρὸς πλήρη ἰσλαμοποιήση. Ἄς πρόσεχαν.
Πάνω λοιπὸν στὸ ἱερὸ ἀπαθὶ ὑπάρχουν κάποια ἀκαταλαβίστικα σύμβολα.έχει διαφορετικὰ σύμβολα καὶ ἀπο τίς δύο πλευρὲς τῆς λαβῆς, ἀλλὰ καί της λάμας. Πολλοὶ ἀπ' ὅσους πῆγαν ἐκεῖ, ὅταν ἦταν ἐκεῖ τὸ σπαθί, καὶ τὸ περιέστρεψαν λίγο, εἶδαν ὀτι καὶ ἀπο τὴν μιὰ πλευρὰ καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη ἦταν ἴδια τὰ σύμβολα. Αὐτὸ γινόταν διότι ἀπο τὴν μία πλευρὰ τῆς λαβῆς, ἀλλὰ καί της λάμας, τὰ σύμβολα αὐτὰ ἐπιτρέπεται νὰ τὰ βλέπουν ὅλοι. Καὶ ἡ λαβὴ τοῦ σπαθιοῦ ὅμως καὶ ἡ λάμα ἔχουν μιὰ πλευρὰ ποὺ δὲν ἔχει ἐξουσία νὰ τὴν δεὶ κανείς.
Διαβάστε λοιπὸν τί συμβαίνει μὲ αὐτὰ τὰ σύμβολα , τὰ ὁποῖα μποροῦσε νὰ δεὶ ὁ κόσμος.
Ὅταν ὁ Πολέμαρχος τοῦ Θεοῦ πιάνει τὸ σπάθι στὸ χέρι του, τότε τὸ σπαθὶ ἀποκτᾷ μιὰ λάμψη, ἡ ὁποία εἶναι μιὰ λάμψη λευκοῦ φωτός. Τὰ σύμβολα ποὺ ἔχει ἐπάνω το σπαθί, ἐμφανίζονται σὰν φλόγες, πύρινες φλόγες. Ἔχουνε χρῶμα δηλαδὴ φλογός, χρῶμα φωτιᾶς. Τότε τὰ σύμβολα
αὐτὰ ἀνυψώνονται ἐλαφρὰ ἀπὸ τὸ σπαθί, σπάνουν δὲν μένουνε ὀπως εἶναι, οἱ γραμμοῦλες αὐτὲς ἀναδιατάσσονται καὶ ξανακάθονται πάνω στὸ σπάθι. Καὶ ὅταν κάτσουν πάνω στὸ σπαθι ποὺ λάμπει, τοτε κανεὶς μπόρει νὰ διαβάσει τὴν ἑξῆς φράση στὰ Ἑλληνικά:
ΧΑΊΡΕ ΜΑΡΊΑ ΚΕΧΑΡΙΤΩΜΈΝΗ
Καὶ μετὰ εἶναι ἡ μεταλλικὴ λάμψη τοῦ σπαθιοῦ. Ὅταν τὸ ἀφηνει, ξανὰ ἡ ἴδια διαδικασία.
Γι'αὐτὸ μερικὲς φορὲς κάποιοι μέσα στὸν ναό, ὅταν ἀκαριαῖα τὸ σπαθὶ ἐρχόταν καὶ ἔφευγε σὲ χρονοθύλακο, ἀστραπιαία,ἀστραπιαῖα ἔβλεπαν μιὰ λάμψη ἐκεῖ ποὺ βρισκόταν. Ποὺ ὀφειλεται ἀκριβῶς σὲ αὐτο τὸ πρᾶγμα. Ἡ ἀναδιάταξη αὐτὴ γίνεται, διότι κανεὶς δὲν εἶναι ἄξιος νὰ διαβάσει τί γράφει πάνω το σπαθί. Τὸ σπαθὶ ποὺ θὰ χωρίσει τὴν ᾖρα,ἤρα ἀπὸ τὸ σιτάρι. Τὸ ὁποῖο αὐτὴν τὴν στιγμὴ βρίσκεται σὲ πολὺ καλὰ χέρια.
Κι ὅπως τόνισε ὁ Δημοσθένης Λιακόπουλος ὅλοι ὀφείλουν νὰ εἶναι προσεκτικοί. Καὶ νὰ μὴν ὑποθέτουν τί ὑποτίθεται γράφει στὴν ἄλλη πλευρα. Ὅτι καὶ νὰ σκεφτεῖ ὁ καθένας θὰ πέσει ἔξω καὶ εἶναι μεγάλη ἀνομία νὰ τὰ συζητάει κάποιος αὐτὰ τὰ πράγματα, τὰ ὁποῖα δὲν ἐπιτρέπεται νὰ δεί.
Γιὰ τὸν λόγο αὐτὸ πρέπει ὅταν μιλᾶμε γιὰ τὴν Παναγία, νὰ προσέχουμε πάρα πολὺ τί λέμε καὶ νὰ μὴν ἀνεχόμαστε νὰ τὴν βλαστημοῦν μπροστά μας. Πρέπει ἐκείνη τὴν στιγμὴ νὰ ἀντιδροῦμε καὶ νὰ μὴν τὸ ἀφήνουμε νὰ περνάει ἔτσι ἁπλᾶ, λέγοντας σὲ αὐτὸν ποὺ ἔβρισε, σκέψου πολὺ καλὰ τί ἔκανες,Τὴν Παναγία δὲν θὰ τὴν ξαναβρίσεις , κακὸ στὸν ἑαυτό σου κάνεις.την ὕβρη πρὸς τὸν Χριστὸ καὶ τὴν Παναγία δὲν θὰ τὴν ἀνεχόμαστε ἔτσι ἁπλᾶ. Θὰ ἀντιδροῦμε, ὅπως τὸν φωτίσει ὁ Θεὸς τὸν καθένα καὶ τὴν καθεμία μας, ἀλλὰ ὀφείλουμε νὰ ἀντιδροῦμε.
Ὅταν ἔρθει ἡ ὥρα θὰ μαθευτεῖ ἀπο τὸν Δημοσθένη τί γράφει τὸ σπαθὶ καὶ ἀπο τὴν ἀλλη μεριά.
Οἱ πληροφορίες γιὰ τὸ παρὸν ἄρθρο προῆλθαν ἀποκλειστικὰ ἀπο τὸν Δημοσθένη Λιακόπουλο.
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου