Με το ποῦ ἀνέλαβε ὁ Θεοδόσιοs ἔγιναν το παρακάτω γεγονότα
1 ) 380 Μ.Χ 27 Φεβρουαρίου ὁρίζει των χριστιανισμό σὰν ἐπίσμη θρησκεία.
1 ) 380 Μ.Χ 27 Φεβρουαρίου ὁρίζει των χριστιανισμό σὰν ἐπίσμη θρησκεία.
2) 381 Μ.Χ 2 Μαΐου ἐκδίδει τὸ << ἔδικτο κατὰ ἀποστατῶν >> σύμφωνα μὲ τὸ ὁποῖο ὁποῖος δήλωνε χριστιανός καὶ τὸ μετάνιωνε , στεροῦτανε τοῦ δικαιώματος δικαιοπραξίας,
δηλαδή δὲν δικαιοῦτανε οὔτε νὰ πωλήσει οὔτε νὰ ἀγοράσει , οὔτε νὰ παραλάβει χρήματα.
3) 381 Μ.Χ. Ἔκανε την β Οἰκουμενικὴ Σύνοδο ὁπού ὀρίστικαν κανόνες λειτουργίας τῆς ἐκκλησίας καὶ ἀποτάχτηκαν καὶ οἱ τελευταῖοι ποῦ ἤθελαν ἑλληνικά κείμενα , κλπ.
4) 381 Μ.Χ. Ἀποφασίστηκε στὴν τοπικὴ σύνοδο τῆς Λαοδεικείασ ο 6 os κανόνας τῆς ἐκκλησίας ποῦ ὅριζε ποῖα εἶναι τα ἐπίσημα βιβλία τοῦ χριστιανισμοῦ γιὰ νὰ σταματήσουν νὰ διαβάζονται τα
ἑλληνικά κείμενα.. Ἔτσι τα 39 βιβλία τῆς ἑβραϊκῆς βίβλου , ὅπως μεταφράστηκαν ἀπὸ τοὺς 72 ραβίνουσ περὶ το 250 π.χ. .. ἔγιναν ἐπίσημα βιβλία του χριστιανισμοῦ, βάζοντας ἐπίσημα την σφραγῖδα τοῦ Ἱουδαιοχριστιανισμοῦ στὴν ἤδη ἐπίσημη θρησκεία τῆς αὐτοκρατορίας . ὁ κανόνας αὐτὸς , ὁ 60 οs λέει:
κανων ξ΄ (60):
κανων ξ΄ (60):
ὅσα δεῖ τῶν τῆς Γραφῆς ἀναγιγνώσκεσθαι βιβλία.
Ὅσα δεῖ βιβλία ἀναγιγνώσκεσθαι τῆς παλαιᾶς Διαθήκης α΄ Γένεσις κόσμου
β' Ἔξοδος ἐξ Αἰγύπτου γ' Λευ ϊτικὸν δ' Ἀριθμοὶ ε' Δευτερονόμιον στ' Ἰησοῦς τοῦ Ναυῆ ζ' Κριταί, ρούθ η Έσθήρ θ' βασιλειῶν πρώτη καὶ δευτέρα ι' βασιλειῶν τρίτη καὶ τετάρτη ια' Παραλειπομενῶν πρῶτον καὶ δεύτερον ιβ' Ἔσδρασ πρῶτον καὶ δεύτερον ιγ' βίβλος ψαλμῶν ρν' ' ιδ' Παροιμίαι Σολομῶντος ιε' Ἐκκλησιαστής ιστ' Ἆσμα ἀσμάτων ιζ' Ἰώβ ιη' Δωδεκαπρόφητον ιθ' Ησαϊασ , Ἱρεμίασ καὶ βαρούχ, θρῆνοι καὶ Ἐπιστολαὶ κα' Ἰεζεκιήλ. Τα δὲ τῆς καινῆς Διαθήκης ταῦτα Εὐαγγέλια τέσσερα, κατὰ Ματθαῖον, κατὰ Μᾶρκον , κατὰ Λουκᾶν , κατὰ Μᾶρκον , κατὰ Ἰωάννην Πράξεις, Ἀποστόλων Ἐπιστολαὶ καθολικαὶ ἑπτά, Ἰακώβου μία, Πέτρου δύο, Ἰωάννου τρεῖς, Ἰούδα μία , Ἐπιστολαὶ Παύλου δεκατέσσαρεσ πρὸς Ρωμαίους μία, πρὸς Κορινθίους δύο, πρὸς Γαλάτας μία, πρὸς Ἐφεσίους μία, πρὸς Φιλιππησίουσ μία, πρὸς Κολοσσαεῖσ μία, πρὸ Θεσσαλονικεῖς δύο, πρὸς Ἐβραίουσ μία, πρὸ Τιμόθεον δύο, πρὸς Τίτον μία, καὶ πρὸς Φιλήμονα μία.
5) 382 Μ.Χ. Στὶς 2 Δεκεμβρίου, ὁρίζει ποινὴ θανάτου σε ὅποιον δὲν εἶναι Χριστιανὸς καὶ του δημεύει την περιουσία. Καταλαβαίνουμε ὅτι το διάταγμα τῶν Μεδιολάνων πάει περίπατο .
6) 384 μ.χ. Διατάσετε η κατεδάφιση, ἡ δημεύση ἡ τὸ σφράγισμα ὅλον τῶν ἀρχαίων ἑλληνικῶν ναῶν καὶ τῶν ἑλληνικῶν φιλοσοφικῶν σχολῶν. Κάθε τι Ἑλληνικὸ καὶ κάθε τι ποὺ θύμιζε τοὺς μισητοὺς ΕΛ καὶ τοὺς ἀπογόνους τους Ἕλληνες ,ποὺ τους ἔκλεισαν στὰ Τάρταρα, ἔπρεπε νὰ χαθεῖ.
7) 389 Μ.Χ. Τον Ἀπρίλιο στὴν Θεσσαλονίκη , στὸ ἀρχαῖο Ἀραντὶσ δημιουργεῖτε κίνημα κατὰ τῆς δαιμονοποίησησ του ἑλληνισμοῦ
. ξεσηκώνοντας πολλοί ἐπιτίθενται στὴ φρουρὰ καὶ σκοτώνουν μέχρι καὶ τον Γότθο διοικητή βοθέριχο, ὅταν τοὺς ἔβαλαν νὰ ἀπαρνηθοῦν την ἑλληνικότητὰ τους καὶ νὰ ἀσπαστοῦν διὰ βίας τον Χριστιανισμό ἐνέργεια ποῦ δὲν ἔχει καμία σχέση μὲ την ρήση του ἴδιου του Χρηστοῦ ποῦ εἰπέ <<ὁποῖος θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν >>. προσέξτε ,ὅτι δὲν τοὺς εἶπαν ἁπλά νὰ γίνουν Χριστιανοί . Τοὺς ζήτησαν νὰ ἀπαρνηθοῦν την Ἑλλάδα . μετὰ ἀπὸ αὐτὸ , ο <<θεοσεβέστατοs >> καὶ << μέγας >> Ἑβραῖος αὐτοκράτωρ Θεοδὀσιοσ διέταξε την μαζικὴ σφαγὴ 18.000 ἀμάχων Θεσσαλονικέων . Η πράξη αὐτὴ περνάει στὰ ψιλά , ἡ καὶ πουθενὰ στὴ σύγχρονη διδασκόμενη Ἱστορία.
8) 393 μ.χ. Ο << θεοσεβέστατοs >> Θεοδόσιοs βρίσκει εὐκαιρία καὶ καταργεῖ τοῦς Ὀλυμπιακούς Ἀγῶνες με την δικαιολογία ὅτι εἶχαν γίνει ἀντικείμενο ἐμπορικῆς ἐκμετάλλευσης . Ἐνῶ σήμερα εεεε !!!
9) 393 Π.Χ. Ο <<θεοσεβεστατοσ >> θεοδόσιοσ , βρίσκει εὐκαιρία καὶ στέλνει ἀντιπροσωπεία στοὺς Δελφούς γιὰ νὰ πάρει χρησμὸ ποὺ νὰ του λέει ὅπως καὶ στὸν Ἰουλιανό , ὅτι ὁ Ἀπόλλων ἔφυγε. Πῆρε λιπὸν τὸν ἐξῆς χρησμὸ <<ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣΑΕΙ ΕΣΤΑΙ >> <<Ὑπάρχει μέρα ποῦ ὁ Φοῖβος πάλι θὰ ἔρθη καὶ γιὰ πάντα θὰ εἶναι >>.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου