Διαβάζομεν ὅτι ἐμολύνθησαν ἀπό φυματιώσιν ἀξιωματικοί καί στρατιῶται τοῦ Ἑλληνικοῦ στρατοῦ, εἰς τά λεγόμενα κέντρα φιλοξενίας τῶν λαθρομεταναστῶν. Καί δέν εἶναι ἡ πρώτη φορά, ἀλλά καί εἰς τό παρελθόν παιδιά τοῦ δημοτικοῦ ὡς καί ἄλλοι πολῖται ἔχουν μολυνθεῖ ἀπό τήν φυματίωσιν. Μία νόσος πού εἰς τήν Εὐρώπη καί τήν Ἑλλάδα εἶχεν ἐξεληφθεῖ. Νά τονίσωμεν ὅτι δέν εἶναι ἕνα ἀπλό κρυολόγημα, ἀλλά μία νόσος πού ἀπαιτεῖ μίαν μακροχρόνιαν θεραπείαν ἀπό ἕξι ἕως ἐννέα μῆνες, μέ τήν λήψιν τριπλῆς φαρμακευτικῆς ἀγωγῆς.
Οἱ πρόγονοι μας ὑπῆρξαν ἀλλά καί θά ὑπάρχουν εἰς τό μέλον ὡς τά μεγαλύτερα πνεύματα τῆς παγκοσμίου κοινότητος. Θαύμαζαν τό σύμπαν πού τούς περιβάλλει ἀλλά καί λάτρευαν τήν ὕπαρξιν τους καί ἀγαπούσαν τήν ζωήν τους ἔχοντας ἐντονότατον, καί τοῦτο εἶναι τό φυσιολογικόν, τό ἀρχέγονον ἔνστικτον τῆς αὐτοσυντηρήσεως. Φιλοσοφοῦσαν ἀναζητώντας τήν εὐδαιμονίαν ἀλλά καί πολεμοῦσαν τούς βαρβάρους διά νά ζοῦν ἐλεύθεροι. Οἱ σημερινοί Ἕλληνες τοῦ 99,55% δεχόμενοι μίαν συνεχήν ψυχολογικόν ἐπίθεσιν ἀπό μίαν ὀλιγάριθμον μικροομάδα ἀριστεριστῶν ἀλλοεθνῶν καί μουσουλμανολατρῶν, ἀλλά κυριαρχούντων καί εἰς τά Μ.Μ.Ε, ἔχουν ἀπωλέσει τό ἀρχέγονον ἔνστικτον τῆς αὐτοσυντηρήσεως. Φυσική ἀκολουθία τούτου εἶναι ἡ κατάργησις τῶν ἀρχῶν τῶν ἀξιῶν, τῶν ἰδανικῶν. Ἔχομεν φθάσει εἰς τό σημεῖον νά ἀποδεχώμεθα ὡς φυσιολογικόν κάθε ληστεία καί δολοφονία πού γίνεται ἀπό τούς ἀλλοδαπούς. Ὁ Ἀριστοτέλης γράφει εἰς τά <Εὐδήμια> του, ὅταν εἶχαν ἐρωτήσει τόν Ἀναξαγόρα: «τόν μέν οὖν Ἀναξαγόραν φασίν ἀποκρίνασθαι, πρός τίνα διαποροῦντα τοιαῦτ΄ἄττα καί διερωτῶντα τίνος ἕνεκεν ἄν τίς ἕλοιτο γενέσθαι μᾶλλον ἤ μή γενέσθαι τοῦ φάναι θεωρῆσαι τόν οὐρανόν καί περί τόν ὅλον κόσμον τάξιν». Ἐρώτησαν λοιπόν τόν Ἀναξαγόραν, ἐάν θά πρέπει κάποιος νά γεννᾶται ἤ νά μήν γεννᾶται, καί αὐτός ἀπαντᾶ, βεβαίως νά γεννᾶται διά νά θαυμάζη τό σύμπαν, τόν οὐρανόν, τήν τάξιν καί ἀρμονίαν πού ὑπάρχει σέ αὐτό.
Ἡ φιλοπατρία καί ἡ ἐλευθερία ἦσαν τά μέγιστα ἰδανικά τῶν προγόνων μας. Τοῦτο τό καταγράφει μέ ἀκρίβειαν ὁ μέγιστος τῶν φιλοσόφων Σωκράτης: Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερον ἔστιν ἡ πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρα καί παρά θεοῖς καί παρ’ ἀνθρώποις τοῖς ΝΟΥΝ ΕΧΟΥΣΙ.
Δηλ. ὁ Σωκράτης μᾶς λέγει ὅτι, αὐτά πού σᾶς λέγω ἰσχύουν διά τούς νοήμονες, διά τούς ἀνοήτους δέν ἰσχύουν.
Ἄλλο ἕνα μεγάλο πνεῦμα τοῦ Ἑλληνισμοῦ καί θεμελιωτή τῆς Ἰατρικῆς ἐπιστήμης εἶναι ὁ Ἰπποκράτης, τόν ὅρκον τοῦ ὁποίου δίδουν καί οἱ σημερινοί ἰατροί. Ὁ Ἱπποκράτης εἶναι ὁ μέγας ἰατρός καί μέγας Ἕλλην. Τοῦτο τό διαβάζομεν γραμμένον εἰς τό κατά ΣΩΡΑΝΟΝ «ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΓΕΝΟΣ ΚΑΙ ΒΙΟΣ» ἐκδόσεις <ΚΑΚΤΟΣ>: «ἀφιλάργυρος δέ καί τοῖς τρόποις σεμνός καί φιλέλλην ὑπῆρχεν, ὅτι καί τούς ὁμοεθνεῖς ἐθεράπευε συμπάσῃ σπουδῇ, ὡς καί λοιμῶν ὅλας ῥύσασθαι πόλεις, καθάπερ εἴρηται. Ὅθεν καί λαμπρῶν ἔτυχε τιμῶν οὐ παρά Κῲοις μόνον, ἀλλά καί Ἀργείοις καί Ἀθηναίοις». σελίς 220
Εἰς τήν σελίδα 216 διαβάζομεν πῶς ἐνήργησεν ὁ μέγας ἰατρός ὅταν οἱ βασιλεῖς τῶν Παιόνων καί τῶν Ἰλλυριαίων ὡς καί οἱ Πέρσες ἐπί βασιλείας τοῦ τότε μεγάλου Βασιλέως Ἀρταξέρξη εἶχον ζητήσει τήν βοήθειαν του: «ἀλλά καί εἰς τήν Ἰλλυριῶν καί Παιόνων βαρβάρων γῆν λοιμοῦ κατασκήψαντος καί δεομένων τῶν ἐκεῖ βασιλέων πρός αὐτούς ἐλθεῖν, παρά τῶν πρέσβεων ἧν ἐκεῖ τά πολλά τῶν πνευμάτων μαθών ἐκείνους μέ ἀπράκτους ἀπέπεμψεν, συλλογισάμενος δέ τήν νόσον ἐπί τήν Ἀττικήν ἥξειν, προειπών τό γενησόμενον καί τῶν πόλεων καί τῶν μαθητῶν ἐπεμελήθη. Τοσοῦτον δέ φιλέλλην ὑπῆρξεν, ὥστε τῆς δόξης(τῆς φήμης) αὐτοῦ μέχρι Περσῶν διαπύστου γενομένης καί διά τοῦτο καί τοῦ Ἀρταξέρξου διά Ὑστάνους τοῦ Ἑλλησποντίων ὑπάρχου ἐπί μεγάλαις δωρεαῖς δεομένου πρός αὐτόν ἐλθεῖν, διά τό σεμνόν καί ἀφιλάργυρον καί φιλόκειον ἀρνήσασθαι, ὡς καί τοῦτο διά τῆς πρός αὐτόν ἐπιστολῆς δηλοῦται».
Ὁ μέγας βασιλεύς Ἀρταξέρξης διέταξεν τόν Ὕπαρχον τοῦ Ἑλλησπόντου νά βρῆ τόν Ἱπποκράτη, καί νά τοῦ μεταφέρη ὅτι τοῦ προσφέρει ὅσα πλούτη καί ἀξιώματα ἐπιθυμεῖ, διά νά θεραπεύση τό στραύτευμα του. Ἡ ἀπάντησις τοῦ Ἱπποκράτους:
« ο γιατρός Ιπποκράτης χαιρετά τον ύπαρχο του Ελλησπόντου Υστάνη. Σχετικά με την επιστολή που μου έστειλες λέγοντας ότι έρχεται από τον βασιλιά, μήνυσε του όσα σου γράφω όσο τό δυνατόν πιο γρήγορα. Από εισοδήματα καί ρούχα καί κατοικία καί ό,τι άλλο χρειάζεται στη ζωή έχουμε αρκετά. Δεν επιτρέπεται εγώ νά καρπωθώ πλούτη από τούς Πέρσες ούτε να θεραπεύσω τίς αρρώστιες των βαρβάρων, εφόσον είναι εχθροί των Ελλήνων. Να είσαι καλά». σελίς 259
Ὁ δέ Πλάτων τονίζει: γνώμην δύνανται νά ἔχουν ἄπαντες, γνῶσιν διά νά ἔχουν γνώμην ἔχουν; Οἱ πρόγονοι μας εἶχον τήν γνῶσιν, καί διά μέσου τῆς γνώσεως ἐνεργοῦσαν.
Διέξοδος εἰς τό ἀδιέξοδον ὑπάρχει. Ἐπιστροφή εἰς τάς ρίζας μας, εἰς τό μεγαλεῖον τήν δόξαν καί τήν λαμπρότητα τῶν προγόνων μας. Ἐπιστροφή εἰς τάς ἙλληνοΧριστιανικάς παραδόσεις. Πιστή ἐφαρμογή τῶν ρηθέντων ἀπό τόν μεγάλον σοφόν Ἰσοκράτη ὁ ὁποῖος πρός τιμήν τῆς 100ης Ὀλυμπιάδος (εἰρήσθω ἐν παρόδῳ, ὡς ἔτος ἐνάρξεως τῶν Ὀλυμπιακῶν ἀγώνων ἀναφέρεται τό 776 Π.Χ καί ἕως τό 56 Μ.Χ συμμετεῖχον ἀποκλειστικῶς καί μόνον Ἕλληνες) γράφει τόν πανηγυρικόν του καί λέγει: «ταύτην γὰρ οἰκοῦμεν οὐχ ἑτέρους ἐκβαλόντες οὐδ' ἐρήμην καταλαβόντες οὐδ' ἐκ πολλῶν ἐθνῶν μιγάδες συλλεγέντες, ἀλλ' οὕτω καλῶς καὶ γνησίως γεγόναμεν, ὥστ' ἐξ ἧσπερ ἔφυμεν, ταύτην ἔχοντες ἅπαντα τὸν χρόνον διατελοῦμεν, αὐτόχθονες ὄντες».
Δηλ. Εἰς αὐτήν τήν χώραν κατοικοῦμεν χωρίς νά ἐκδιώξωμεν ἄλλους, οὔτε ἤταν ἔρημος καί τήν καταλάβαμεν, οὔτε ἀπό πολλά ἔθνη ὡς μιγάδες συγκεντρωθήκαμεν, ἀλλ΄ οὕτως καλῶς καί γνησίως ὑπάρχομεν, ὥστ΄ἐξ αὐτῆς ἀκριβῶς γεννηθήκαμεν, ταύτην κατέχοντες καθ΄ὅλον τόν χρόνον ἐξακολουθοῦμεν νά ζῶμεν, καθ΄ὅτι εἴμαστε αὐτόχθονες.
Ἐπανεργοποίησις τοῦ ἀρχεγόνου ἐνστίκτου τῆς αὐτοσυντηρήσεως τῶν Ἑλλήνων, διά νά συνεχίσωμεν νά ὑπάρχωμεν
Ἐπανεργοποίησις τοῦ ἀρχεγόνου ἐνστίκτου τῆς αὐτοσυντηρήσεως τῶν Ἑλλήνων, διά νά συνεχίσωμεν νά ὑπάρχωμεν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου