«Ἀναρωτηθήκατε ποτέ πῶς ἕνας ἀνδρεῖος στρατηγός, ὁ Θεοδόσιος, ἀνακηρύχθηκε "ἅγιος" ἀπὸ μία θρησκεία τὴν ὁποία ὁ ἴδιος ἐπέβαλε μέ σίδηρο καὶ φωτιά;»
«Γεννημένος το 347 μ.Χ., ὁ Θεοδόσιος ὁ Μέγας ἀνέβηκε στὸ θρόνο τῆς Ἀνατολικῆς Ρωμαϊκῆς αὐτοκρατορίας το 379. Ἐνωτικὸς, φιλόδοξος, ἀλλά καὶ ἀμείλικτος.»
«Μὲ τὰ διατάγματά του, ἀπαγορεύθηκε ἡ ἐθνικὴ λατρεία, ἐσφραγίσθησαν ναοὶ, καὶ ἐπὶ τῆς βασιλείας του ὁ Ἑλληνισμὸς ὑπέστη διωγμούς ποὺ θύμιζαν γενοκτονία πολιτισμοῦ.»
«Στὴ Θεσσαλονίκη, ὁ Θεοδόσιος διέταξε ἡ σφαγή 17.000 πολιτῶν μέσα σὲ στάδιο... καὶ ὅμως, ἀργότερα, ἡ ἐκκλησία τὸν ἀγιοποίησε.»
«Μὲ τὴν ἰσχύ του, ἔκλεισε τὰ μαντεῖα, κατήργησε το Ολύμπιο πάνθεον, καὶ καθιέρωσε τὸν χριστιανισμό ὡς μόνη νόμιμη θρησκεία. Ἀλλὰ ἦταν ἅγιος… ἢ δικτάτωρ;»
«Ἄξιζε τὸν τίτλο τοῦ ἁγίου; Ἤταν ὁ διώκτης ἑνὸς ὁλόκληρου κόσμου;
Ἀν τὸ φῶς νικά, ἔχουμε χρέος νὰ θυμόμαστε… ὄχι νὰ ξεχνᾶμε.»
(Ἀπεκλήθη << Μέγας >>, ὄχι ἐπειδή κατενίκησε τούς Βισιγότθους ἀλλά γιὰ τό ἀνθελληνικό του μένος ).
Ὑπῆρξε ἱκανότατος στρατηγός καὶ ... διώκτης τῶν Ἑλλήνων. Ἀνετράφη δέ ἀπὸ πλουσιωτάτη χριστιανική οἰκογένεια στήν πόλη Κάουκα στὴν ἐπαρχία Γαλλικίας..
Τό Βυζάντινο λεξικό τοῦ Σουΐδα μᾶς ἀναφέρει ὅτι << Αὐτὸς δέ τῆς προτέρας (προηγουμένης) ἀνεμιμνήσκετο διαίτης, πολυτελῆ δεῖπνα δειπνῶν καὶ πολύπραγμόνων, ταῖς ἡδονῆς καὶ τοῖς θεάτροις καὶ ἰπποδρομίοις έναβρυνόμενος... >> ( Νά γνωρίζουμε ποιούς ἀποκαλοῦμε << μέγιστους>> καὶ νά μήν φοβόμαστε τήν ἀλήθεια.
Τό νά κρύβουμε εἶναι ἁμαρτία καὶ ἀνθελληνισμός !)
Πρέπει νὰ ἀναγνωρισθεῖ ἡ ἐξολόθρευση τῶν Βησιγότθων ἀπὸ τήν Ἑλλάδα καθώς καὶ τά τέσσερα χρόνια ποῦ ἐμάχετο ἐναντίον τους.
Γιά τήν καταγωγή του, ἡ ὁποῖα πράγματι εἶναι ὀμιχλώδης δέν ὑπάρχουν πολλά στοιχεῖα, κατ΄ ἄλλους μέν ἡ καταγωγή του εἶναι Ἑβραϊκή ( AR. LIPPOLD ; <<Θεοδόσιος ο Μέγας >>)
Ὀ Θεοδόσιος εἰρήνευσε ἐξωτερικός το Βυζαντινό κράτος, τό ἐσωτερικό, ὅμως κύριολεκτικώς τό διετάραξε!
Ἐνῶ κανείς, νομικῶς δὲν ἀνήρεσε τό διάταγμα << Περί ἀνεξιθρησκείας>>, ὅ Θεοδόσεος τό << τόλμησε >> μέ τήν προτροπή εὐνούχων καῆ ἰουδάϊζόντων>>!
Στίς 27 Φεβρουαρίου 380, στή Θεσσαλονίκη ἐξέδωσε διάταγμα με τον ὁποῖον ἔλεγε τα ἐξῆς;
1 ὁρίζει των χριστιανισμό σὰν ἐπίσμη θρησκεία.
; << Ὅλοι οἱ Ρωμαῖοι ( ;! ) ὑποχρεώνονται νά πιστεύουν τήν θρησκεία ποῦ παρέδωσε ὅ Ἀπόστολος Πέτρος στοὺς Ρωμαίους καὶ την ὁποῖα ἐπεξήγησε ὁ Πάπας Δάμασος....>> ( Θεοδόσιος Κῶδιξ :<<Χ VI, 1,2 ) ι234
Στήν Θεσσαλονίκη τήν Ἑλληνική, ὅσοι δέν ἀκολούθησαν τό διάταγμα του <<μεγάλου>> ἐσφαγιάσθησαν γυναιξί καὶ τέκνοις εἰς τόν ἱππόδρομον>>!
Περί τούς 11.000 ὡς 18000 Ἕλληνες ἔπεσαν ἀπό τό δολοφονικό χέρι τοῦ σιωνισμοῦ τῆς τότε ἐποχῆς.
381 Μ.Χ 2 Μαΐου ἐκδίδει τὸ << ἔδικτο κατὰ ἀποστατῶν >> σύμφωνα μὲ τὸ ὁποῖο ὁποῖος δήλωνε χριστιανός καὶ τὸ μετάνοιωνε , στεροῦνταν τοῦ δικαιώματος δικαιοπραξίας, δηλαδή δὲν διοικοῦνταν οὔτε νὰ πωλήσει οὔτε νὰ ἀγοράσει , οὔτε νὰ παραλάβει χρήματα.
3) 381 Μ.Χ. Ἔκανε την β Οἰκουμενικὴ Σύνοδο ὁπού ὁρίστηκαν κανόνες λειτουργίας τῆς ἐκκλησίας καὶ ἀποτάχτηκαν καὶ οἱ τελευταῖοι ποῦ ἤθελαν ἑλληνικά κείμενα , κλπ.
4) 381 Μ.Χ. Ἀποφασίστηκε στὴν τοπικὴ σύνοδο τῆς Λαοδεικείασ ο 6 os κανόνας τῆς ἐκκλησίας ποῦ ὅριζε ποῖα εἶναι τα ἐπίσημα βιβλία τοῦ χριστιανισμοῦ γιὰ νὰ σταματήσουν νὰ διαβάζονται τα
ἑλληνικά
κείμενα.. Ἔτσι τα 39 βιβλία τῆς
ἑβραϊκῆς βίβλου , ὅπως μεταφράστηκαν
ἀπὸ τοὺς 72 ραβίνουσ περὶ το 250 π.χ. ..
ἔγιναν ἐπίσημα βιβλία του χριστιανισμοῦ,
βάζοντας ἐπίσημα την σφραγῖδα τοῦ
Ἱουδαιοχριστιανισμοῦ στὴν ἤδη ἐπίσημη
θρησκεία τῆς αὐτοκρατορίας . ὁ κανόνας
αὐτὸς , ὁ 60 οs λέει:
κανων ξ΄ (60):
5) 382
Μ.Χ. Στὶς 2 Δεκεμβρίου, ὁρίζει
ποινὴ θανάτου σε ὅποιον δὲν εἶναι
Χριστιανὸς καὶ του δημεύει την
περιουσία. Καταλαβαίνουμε ὅτι το
διάταγμα τῶν Μεδιολάνων πάει περίπατο
.
Τό 382 ἐκδίδονται νέοι διατάγματα ἐναντίον τῶν Ἑλλήνων. Τίθενται ἐκτός νόμου οἱ θετικές ἐπιστῆμες καί δημεύονται οἱ Ἱεροί Τόποι τῶν Ἑλλήνων.
Γιά τοῦς πράγματι εἰδωλολάτρες Ρωμαίους πού <<ἐθυαν >> τίποτε ἐναντίον τους βλέπετε ὅτι τό ὕπουλο σχέδιο τόν μισελλήνων ἐστρέφετο ἀποκλειστικά πρὸς τοῦς Ἕλληνες;
384 μ.χ. Διατάσσετε η κατεδάφιση, ἡ δημεύση ἡ τὸ σφράγισμα ὅλον τῶν ἀρχαίων ἑλληνικῶν ναῶν καὶ τῶν ἑλληνικῶν φιλοσοφικῶν σχολῶν. Κάθε τι Ἑλληνικὸ καὶ κάθε τι ποὺ θύμιζε τοὺς μισητοὺς ΕΛ καὶ τοὺς ἀπογόνους τους Ἕλληνες ,ποὺ τους ἔκλεισαν στὰ Τάρταρα, ἔπρεπε νὰ χαθεῖ.
389 Μ.Χ. Τον Ἀπρίλιο στὴν Θεσσαλονίκη , στὸ ἀρχαῖο Ἀραντὶσ δημιουργεῖτε κίνημα κατὰ τῆς δαιμονοποίησησ του ἑλληνισμοῦ
. ξεσηκώνοντας πολλοί ἐπιτίθενται στὴ φρουρὰ καὶ σκοτώνουν μέχρι καὶ τον Γότθο διοικητή βοθέριχο, ὅταν τοὺς ἔβαλαν νὰ ἀπαρνηθοῦν την ἑλληνικότητὰ τους καὶ νὰ ἀσπαστοῦν διὰ βίας τον Χριστιανισμό ἐνέργεια ποῦ δὲν ἔχει καμία σχέση μὲ την ρήση του ἴδιου του Χρηστοῦ ποῦ εἰπέ <<ὁποῖος θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν >>.
προσέξτε ,ὅτι δὲν τοὺς εἶπαν ἁπλά νὰ γίνουν Χριστιανοί . Τοὺς ζήτησαν νὰ ἀπαρνηθοῦν την Ἑλλάδα . μετὰ ἀπὸ αὐτὸ , ο <<θεοσεβέστατοs >> καὶ << μέγας >> Ἑβραῖος αὐτοκράτωρ Θεοδὀσιος διέταξε την μαζικὴ σφαγὴ 18.000 ἀμάχων Θεσσαλονικέων . Η πράξη αὐτὴ περνάει στὰ ψιλά , ἡ καὶ πουθενὰ στὴ σύγχρονη διδασκόμενη Ἱστορία.
Τό ἔτος 391 με εἰδικούς νόμους ἀπαγορεύονται οἱ ἐπισκέψεις σέ Ἑλληνικούς ἀρχαίους - ἱστορικούς τόπους καὶ Ναούς! 236
Τό ἔτος 392 ἀπαγορεύονται οἱ ἑορτὲς στά ἀγροτικά μέρη! Στόχος: Ἠ Ἑλλὰς!
Κατά τό ἔτος 391 ἔλαβε χώρα ἕνα ἔγκλημα κατά τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ κατά τῆς ἀνθρωπότητος: Ὀ <<πατριάρχης>> Ἀλεξανδρείας, Θεόφιλος, ποῦ πολύ ὑποστηρίζουν ὅτι τήν ιουδαϊκή καταγωγή του, παρακινεῖ τόν ὄχλο καὶ μέ συνοδεία στρατοῦ καὶ <<κάποιον>> μοναχῶν, ἐπιτίθεται ἐναντίον τῆς βιβλιοθήκης καί τοῦ Σαραπείου! Ὅλα αὐτὰ στὴν Ἑλληνική Ἀλεξάνδρεια! Ἦταν ἡ 16η Ἰουνίου τοῦ ἔτους 391.
Χιλιάδες συγγράμματα ρίπτονται στὸ πῦρ.
Τα ἔργα τῶν Ἑλλήνων Πανεπιστημόνων καίγονται καὶ οὐδείς συγκινεῖται ὅπως, δέν συγκινεῖται καί γιὰ τις δολοφονίες τῶν Ἑλλήνων, ποὺ ὅπως μᾶς ἀναφέρει ὁ Σωζόμενος ὁ Ἐρμεῖος: << Ἐδολοφονήθησαν πυρί, διότι προθύμως ὑπερμάχονται τῶν νικῶν Ἔλληνισται>> 237 ( ἘΡΜΕΙΟΣ Ο ΣΩΖΟΜΕΝΟΣ ; << Ἐκκλησιαστική Ιστορία >> Ζ΄, 15,119 -- 12 +
Ὅπως παρατηροῦμε, οἱ νόμοι καὶ τά << ἀρρωστημένα>> διατάγματα του << ἕν ἡδοναῖς καὶ ἱπποδρομίου Θεοδοσίου, δὲν ἐστρέφονται κατά της δῆθεν
εἰδωλολατρίας ἀλλὰ κατά τῶν Ἑλλήνων 238!
Θέατρα, γυμναστήρια σχολές πανεπιστήμια, ναοί καί ἔργα τέχνης, ἄνθρωποι καί περιουσίες , ἐπυρπολοῦντο καί ἐδηώνοντο ἔτσι ἁπλά, ἐπειδή ἦσαν Ἑλληνικά!
Ἤδη ἀπό τίς 24/2/391, μόνη γλῶσσα τοῦ κράτους ἡ λατινική.
Ὀ Ἐυνάπιος μᾶς ἀναφέρει κάτι συγκλονιστικό: << Τυρρανικήν ἐξουσία ἀσκοῦσε, ὅποιος μαῦρα, ἐνδύματα φοροῦσε >>! 239 _( ΕΥΝΑΠΙΟΣ: << Βίος φιλοσόφων καί σοφιστῶν σελ. 45)
Ὅτι ὁμιλεῖ γιὰ Ἑλλάδα, πρέπει νὰ ἀφανίζεται ! Ἔτσι το 394 μέ εἰδική ἐντολὴ τοῦ Θεοδοσίου, καὶ ὄχι τοῦ μέγα πλέον γιὰ ἘΜΑΣ τοὺς Ἕλληνες, ἀλλὰ τοῦ Μισέλληνος, ὁ ἔπαρχος.. Κυνήγιος, κυνηγά << πᾶν τό Ἑλληνικήν σοφία ὑπενθυμίζων>>! Τό διάταγμα τοῦ Θεοδοσίου τοῦ Μισέλληνος ἔλεγε τά ἐξῆς << Ἐξαφάνιση τῆς παλαιάς Θρησκείας με βία, τρομοκρατία καὶ καταστροφές. Νὰ χρησιμοποιηθεῖ... ὁ στρατός γιὰ τήν κατεδάφιση μνημείων καί νά ρίπτονται στά χυτήρια τά χάλκινα ἀγάλματα καὶ τά ἀσημόχρυσα ἔργα τέχνης!>> 240 ( ΖΩΣΙΜΟΣ : << Ἱστορία >> Δ΄, 37).
Ὅση κατηγοροῦνται ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΕΔΩ << ἐπί Ἑλληνισμῷ>>! Δολοφονοῦνται καὶ δηώνονται ἡ πηγαίνουν στό κράτος οἱ περιουσίες τους!
Ὀ ρήτωρ Λιβάνιος ματαίος προσπαθεῖ ( << Λόγος ὑπέρ τῶν Ἱερῶν>>) νά μεταπείσει τόν Θεοδόσιο .
Γιὰ τον δολοφόνο καὶ μισέλληνα Κυνήγιο, μᾶς ἀναφέρει τό ἐξαίρετο ἔργο τῆς ἐκδοτικῆς Ἀθηνῶν, << Ἱστορία τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους >>
τόμος Ζ΄ σελίς 87, ὁποὺ διαβάζουμε και φρίττουμε: << Ἠ σύζυγος τοῦ Κυνήγιου, ἡ Ἀκανθία, ποῦ ἀναζωπύρωνε τόν ἔμφυτο θρησκευτικό φανατισμό, ἀφοῦ του μετέφερε τίς ἐπιταγές τῶν πνευματικῶν τῆς καθοδητηγῶν>> Θαυμάστε <<πνευματικούς καὶ καθοδηγητές>> Καὶ φυσικά τόν προέτρεψε νὰ λάβει μέρος καὶ ὁ ἴδιος στίς δηλώσεις, κατεδαφίσεις καὶ ἄλλα << θεάρεστα>>, ἔργα ὅπως ἀποκαλοῦσαν οἱ ἀντίχριστοι καί ἀνθέλληνες δολοφόνοι αὐτοί.
Ἤδη της 22 Μαρτίου τοῦ 384, ὁ 'Ὕπατος τῆς Ρώμης Αὑρήλιος Σύμμαχος, ἔστειλλε μακροσκελή ἐπιστολή στὸν Θεοδόσιο ὅπου τόν παρότρυνε καὶ παρακαλεῖ, νὰ σωθοῦν τά Ἑλληνικά μνημείῳ ἀπὸ τά << θεάρεστα >> ἔργα τῶν <<μοναχών >>
Στὶς 2 Σεπτεμβρίου 390 μετά ἀπὸ 6 χρόνια ἐξεδόθη νόμος ποῦ ἀπαγόρευσε τήν παρουσία μέσα στὶς πόλεις τῶν μοναχῶν.
Κάτω ἀπὸ τίς << ὁδηγίες >> καὶ τήν πιέση τῆς Ἐκκλησίας, ὁ νόμος ἔπαψε νὰ ἔχει ἰσχὺ στίς 17/4 392. Ὀ αἰῶνας αὐτὸς, ὁ 4ος δηλαδή ἔμελλε νὰ εἶναι ὅ αἰών τῆς συμφοράς τοῦ Ἑλληνισμοῦ. Οἵ <<πατριάρχες>> καὶ οἱ ἐπίσκοποι εἶχαν ἀνταγωνισμό μεταξύ τους, γιὰ τό ποῖος θά πράξει τα πιὸ πολλά ἐγκλήματα κατά τοῦ Ἑλληνισμοῦ !
Ἀλήθεια γιατί τά κρύβουν αὐτά ἀπό τήν ἱστορία οἱ σημερινή κρατοῦντες τῆς Ἐκκλησίας; Ὀ Χριστός μας δὲν εἶπε, ὅταν εἶδε τοὺς Ἕλληνες, ὅτι << ἦλθε ἡ ὥρα ποῦ θά δοξασθεῖ ὁ υἱός τοῦ ἀνθρώπου >>;
Συνεπῶς, ἦσαν χριστιανοί καὶ δή Ὀρθόδοξοι, αὐτοὶ ποὺ ἔκαψαν δολοφόνησαν καί ρήμαξαν << πᾶν τί Ἑλληνικῶν >> ; Ἑως πότε αὐτὴ ἡ ὑποκρισία , Ἰουδαϊκοῦ καὶ σιωνιστικοῦ ὕφους;
Παρακαλῶ νὰ μελετήσετε τό ἔργο τοῦ Λιβανίου>> 'Ὑπέρ τῶν Ἱερῶν >>, ὅπου θὰ δεῖτε τί πῦρ καὶ σίδερο πέρασε τόν Ἑλληνισμό τότε !
Θά ἀναφέρω μόνο δύο ἀποσπάσματα , ἐνδεικτικά τοῦ μίσους ἐναντίον τοῦ Ἑλληνισμοῦ.
<< Περιοχές πλούσιες Ἑλληνικές ποὺ διέθεταν ἱερὰ, ἔγιναν λεία τῶν χριστιανῶν οἱ ὁποῖοι Ἕλληνες γεωργοί σφετερίζονται ἱεράν εἶναι λέγοντες...>>
Πολύ Ἕλληνες γεωργοί καὶ κτηνοτρόφοι της περιοχῆς Ἀντιοχείας ἐπισκέφθηκαν τον ἐπίσκοπο Ἀντιοχείας Φλαβιανό, ( πραγματικό ὄνομα Βενιαμίν, φυσικά Ἑλληνικό ἀλλὰ ἑβραϊκό) καὶ τοῦ ἔκαναν παράπονα γιὰ τά << θεάρεστα >> ἔργα τῶν ἐπιδρομέων μοναχῶν.
Δῆτε τί φιλοξενία πρόσφερε ὁ ἀλιτήριος μισέλληνας :
<< Ὀ ποιμήν αὐτὸς τούς μὲν ἐπιδρομεῖς μοναχούς ἐπαίνεσε, τοὺς δὲ χωρικούς ἐξεδίωξε, γειά νὰ μὴν πάθουν τα χειρότερα >> ! ΛΙΒΑΝΙΟΣ: << 'Ὑπέρ τῶν Ἰερῶν >>, 11)
8) 393 μ.Χ. Ο << θεοσεβέστατοs
>> Θεοδόσιοs βρίσκει εὐκαιρία καὶ
καταργεῖ τοῦς Ὀλυμπιακούς Ἀγῶνες
με την δικαιολογία ὅτι εἶχαν γίνει
ἀντικείμενο ἐμπορικῆς ἐκμετάλλευσης
. Ἐνῶ σήμερα εεεε !!!
9) 393
μ.Χ. Ο <<θεοσεβεστατοσ >> θεοδόσιοσ
, βρίσκει εὐκαιρία καὶ στέλνει
ἀντιπροσωπεία στοὺς Δελφούς γιὰ νὰ
πάρει χρησμὸ ποὺ νὰ του λέει ὅπως καὶ
στὸν Ἰουλιανό , ὅτι ὁ Ἀπόλλων ἔφυγε.
Πῆρε λιπὸν τὸν ἐξῆς χρησμὸ <<ΕΣΘ'
ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ
ΕΣΑΕΙ ΕΣΤΑΙ >> <<Ὑπάρχει μέρα
ποῦ ὁ Φοῖβος πάλι θὰ ἔρθη καὶ γιὰ
πάντα θὰ εἶναι >>.
Τό 394 ὁ Θεοδόσιος ὁ Μέγας σέ ἀνθελληνισμό καὶ ἐβραϊσμό, ἐξέδωσε διατάγματα .... ποῦ ἀπαγορεύει τούς Ὀλυμπιακούς Ἀγῶνες ! Καὶ φυσικά δὲν ἐκδιώκονται οἱ Ρωμαῖοι καί Αἰγύπτιοι εἰδωλολάτρες, οἱ ὁποῖες σέ τελική ἀνάλυση ἔκανα ἀνθρωποθυσίες 242 ( Ἐνθ, αν ,19 καί 33
Τό 395 ὁ διώκτης τοῦ Ἑλληνισμοῦ πεθαίνει καὶ ἀναλαμβάνει τόν θρόνο ὁ Ἀρκάδιος, σε ἡλικία 18 ἐτῶν.
Εἶναι ἡ τῆς ἰσοπεδώσεως τῶν πάντων στὴν Ἑλλάδα !
Ἀλήθεια ἡ Ἐκκλησία θὰ τούς στηλιτεύσει κάποτε γειά τά δεινά πού ἐπέφεραν στὴν Πατρίδα, αὐτοί οἱ τυχοδιῶκτες δολοφόνοι τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ἡ ἀκόμη τους θεωρεῖ << Ἁγίους >>; Φθάνει πιὰ! Ξύπνησε ὁ Ἕλληνας καὶ ζητᾶ δικαίωση γιὰ τό Τίμιο Αἷμα τῶν προγόνων του .
Ἀλλά ἄς δοῦμε καὶ με τόν Ἀρκάδιο ......