Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Σίβυλλα Τιμπουρτίνα, προφητεῖες






Γιὰ αὐτήν την Σίβυλλα, ναὶ μὲν δὲν ἔχουμε πολλά στοιχεῖα γιὰ το πότε γεννήθηκε καὶ ὅλα ὅσα ἔγραψε, ἀλλὰ ἔχει διασωθεῖ ὁ λόγος της,



τον ὁποῖο ἀπηύθυνε στοὺς Ἑβραίους πού πήγανε, παραδόξως πλήρεις ἐμπιστοσύνης, νὰ ρωτήσουν γιὰ το μέλλον της φυλῆς τους.

Διαβάστε τι τους εἶπε, ἀφοῦ ἐν συντομία τους μίλησε γιὰ ὅλα, μέχρι καὶ τὴ Δευτέρα Παρουσία. Τίθεται γιὰ μία ἀκόμη φορά το θέμα. Γιατί ἀφοῦ το κείμενο αὐτὸ, σε μερικές μόνο γραμμές, προφητεύει την ἐλεύση καὶ την σταύρωση του Χριστοῦ καὶ το ὄνομα της Παναγίας καὶ ὅλα τα γεγονότα, ἔστω καὶ ἕν συντομία, μέχρι καὶ την Δευτέρα Παρουσία, γιατί δὲν συμπεριλαμβάνεται στὴν Ἁγία Γραφή;

Ἐπειδή εἶπε τα λόγια αὐτὰ μία γυναῖκα, ἡ ἐπειδὴ δὲν ἄρεσαν καθόλου στοὺς Ἑβραίους ποὺ βρισκότανε μπροστά, ὅταν τα εἶπε καὶ ἔπαθαν ψυχρολουσία;


Δεῖτε τι εἶπε στὸ παρακάτω ἀπόσπασμα γιὰ το Χριστό:


5. ἐγερθήσεται γὰρ γυνή Ἑλληνίς ἐκ της Ἑβραϊδος χώρας ὀνόματι Μαρία καὶ τέξεται υἱόν καὶ καλέσουσι το ὄνομα αὐτοῦ Ἰησοῦν.


5. θὰ ἐμφανιστεῖ γυναῖκα Ἑλληνίδα ἀπὸ την χώρα τῶν Ἑβραίων με το ὄνομα Μαρία καὶ θὰ γεννήσει υἱό καὶ θὰ τον ὀνομάσουν Ἰησοῦ.

Παρατήρηση : Ἐδῶ ὁρίζεται ὅτι ἡ Παναγία ἦταν Ἑλληνίδα. Ὁρίζεται το ὄνομα της ποὺ θὰ εἶναι ἑλληνικό Μαρία καὶ ὄχι Μύριαμ καὶ το ὄνομα του υἱοῦ της Ἰησοῦς. Αὐτὰ δὲν δίνονται πουθενά στὴν Παλαιά Διαθήκη. Λέει ἐπίσης, στὸν παρακάτω στίχ ὅτι θὰ καταργήσει το νόμο τῶν Ἑβραίων. Ἄρα ὁ Χριστιανισμός δὲν εἶναι συνέχεια του Μωσαικοῦ νόμου.


6.. καὶ λύσει τον νόμον τῶν Ἑβραίων καὶ ἴδιον νόμον στήσει


6. καὶ θὰ καταλύσει τον νόμο τῶν Ἑβραίων καὶ θὰ δώσει δικό του νόμο


7. και βασιλεύσει ο νόμος αὐτοῦ.


7. καὶ θὰ βασιλεύσει ὁ νόμος του


8. καὶ ἀνοιγήσονται αὐτῷ οἱ οὐρανοί καὶ φωνήν λήψεται καὶ στρατῖαι Ἀγγέλων τον θρόνον αὐτοῦ βαστάζουσιν καὶ τα ἑξαπτέρυγα τα ἴχνη τῶν ποδῶν αὐτοῦ προσκυνήσουσιν.


8. καὶ θὰ ἀνοίξουν γιὰ αὐτὸν οἱ οὐρανοί καὶ θὰ ἀκουστεῖ φωνή καὶ στρατιές ἀγγέλων θὰ βαστάζουν τον θρόνο του καὶ τα ἑξαπτέρυγα θὰ προσκυνήσουν τα χνάρια των ποδιῶν του


9. καὶ λήψεται ἄνδρας ἀπὸ της Γαλιλαῖας καὶ νομοθετήσει καὶ εἴπη πρὸς αὐτούς: τον λόγον ὄν ἐλάβετε παρ ἐμοῦ, κηρύξατε αὐτὸν τοῖς ἔθνεσι τῶν ἑβδομήκοντα δύο γλωσσῶν.


9. καὶ θὰ πάρει ἄνδρες ἀπὸ τὴ Γαλιλαία καὶ θὰ δώσει νόμο (ἐντολὲς) καὶ θὰ τους πεῖ τον λόγο ποὺ πήρατε ἀπὸ μένα νὰ τον κηρύξετε στά ἔθνη τῶν ἑβδομήκοντα δύο γλωσσῶν.


10. Καὶ λέγουσιν αὐτὴ οἱ ἱερεῖς τῶν ἑβραίων, φρικωδεστάτη δέσποινα ἡμῶν, ἐρωτῆσαι σε ζητοῦμεν.
καὶ ἀποκριθεῖσα ἡ Σίβυλλα λέγει πρὸς αὐτούς "ὁ βούλεσθε ἀπαγγείλατε μοι". Καὶ λέγουσι πρὸς αὐτὴν ἐκεῖνοι ἀκοήν ἠκούσαμεν ἀπὸ τῶν ἐθνῶν ὅτι ὁ θεός τῶν οὐρανῶν υἱόν μέλλει τίκτειν πιστεύεις ὅτι τοῦτο γίνεται, κυρία ἡμῶν; Λέγει ἡ Σίβυλλα πρὸς αὐτούς "ὑμεῖς οὐ πιστεύετε ὄντες ἱερεῖς τῶν Ἑβραίων;


10 καὶ την λέγουν οἱ ἱερεῖς τῶν Ἑβραίων, φρικωδεστάτη κυρά μας, θέλουμε κάτι νὰ σε ρωτήσουμε καὶ ἀπαντῶντας ἡ Σίβυλλα τους λέει, τι θέλετε; πεῖτε μου καὶ της λένε ἐκεῖνοι, ἀκούσαμε ὅτι λέγεται ἀπὸ τους Ἕλληνες ὅτι ὁ θεός τῶν οὐρανῶν, θὰ κάνει νὰ γεννηθεῖ ὁ Υἱός Του, πιστεύεις ὅτι κάτι τέτοιο θὰ γίνει κυρία μας; Λέγει ἡ Σίβυλλα πρὸς αὐτούς ἐσεῖς δὲν το πιστεύετε ἐνῶ εἶστε ἱερεῖς τῶν Ἑβραίων;


Σχόλιο: Το ἤξερε δηλαδή ὅλος ὁ ἑλληνικός κόσμος, ὅσον ἀφορᾶ την προφητεία ἐρχομοῦ του Χριστοῦ, ἀλλὰ οἱ Ἑβραῖοι δὲν το πίστευαν, ἀφοῦ αὐτοὶ ἤξεραν τι ἔλεγε ἡ Παλαιά Διαθήκη, ἡ ὁποία ἔλεγε ὅτι, μόνο γιὰ αὐτούς, θὰ ἔρθει ὁ μεσσίας ποὺ θὰ τους κάνει πλούσιους καὶ ἡγέτες του κόσμου. Αὐτὴ ἦταν ἡ ὑπόσχεση του Γιαλνταμπαῶθ Σατανᾶ.

11. λέγουσιν αὐτὴ ἡμεῖς οὐ πιστεύομεν ὅτι ὁ Θεός υἱόν μέλλει τίκτειν. Καὶ γὰρ Λόγον ἔδωκε τοῖς πατράσιν ἡμῶν.
Λέγει αῦτοίς ἡ Σίβυλλα, ὁ νόμος οὗτος σκόλοψ ἡμῖν ἐστίν. καὶ λέγουσιν αὐτή. καὶ τι λέγεις, δέσποινα ἡμῶν, περί του ζητήματος τούτου;

11. της λένε, ἐμεῖς δὲν πιστεύουμε ὅτι ο Θεός θὰ κάνει νὰ γεννηθεῖ ὁ Υἱός Του. Διότι καὶ το λόγο του ἔδωσε στοὺς πατέρες μας, νὰ μὴ πάρει το χέρι του ἀπὸ πάνω μας. Τους λέγει τότε ἡ Σίβυλλα, ὁ νόμος αὐτὸς παλούκι αἰχμηρὸ εἶναι γιὰ ἐσᾶς. Καὶ της λένε καὶ τι λέγεις κυρά μας γιὰ το ζήτημα αὐτὸ;

12.Καὶ ἀποκριθεῖσα ἡ Σίβυλλα εἶπε πρὸς αὐτούς: ὁ Θεός τῶν οὐρανῶν υἱόν μέλλει τίκτειν,

12. καὶ ἀποκρινόμενη ἡ Σίβυλλα εἶπε πρὸς αὐτούς, ὁ Θεός τῶν οὐρανῶν θὰ κάνει νὰ γεννηθεῖ ὁ Υἱός Του

13. Ὅς ὅμοιος τῷ Πατρί ἔχει εἶναι καὶ ὁμοίωμα νηπίου λήψεται.


13. ὁ ὁποῖος σὰν τον Πατέρα Του θὰ εἶναι καὶ μορφή νηπίου θὰ πάρει.

Καθώς καταλαβαίνετε, το κείμενο αὐτὸ, δείχνει ὅτι ὅλη ἡ Μεσόγειος το γνώριζε ὅτι θὰ ἔρθει ὁ Χριστός καὶ οἱ Ἑβραῖοι με την Παλαιά Διαθήκη δὲν το δεχότανε. Αὐτὲς τις γραφές λοιπόν, τις πήρανε οἱ “μεγαλοθεολόγοι” καὶ νόθευσαν ἐργολαβικά την χριστιανική ἰδεολογία με τον νόμο τῶν Ἑβραίων.


Οἱ Ἑβραῖοι περιμένουν το Γιαχβέ Γιαλνταμπαώθ νὰ τους κάνει κοσμοκράτορες στὸν κόσμο αὐτὸ.         
Ο Χριστός εἰπέ ὅτι ἡ δική Του ἡ βασιλεία, οὐκ ἐστί του κόσμου τούτου.

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Το ὑπερατλαντικό ταξίδι του Ἡρακλέους


Ἱστορικό πρόσωπο ποὺ ἔφτασε ὡς τον Καναδά ἦταν ὁ Ἡρακλῆς της ἑλληνικῆς μυθολογίας, σύμφωνα με τον καθηγητή Γεωλογίας Ἠλία Μαριολάκο.
Ἔφτασε χίλια χρόνια πρὶν ἀπὸ τον Μεγάλο Ἀλέξανδρο στὸν Ἰδό ποταμό. Πέρασε ἀπὸ την Αἰθιοπία, ἔφτασε ὡς τὴ Γροιλανδία καὶ ἴσως νὰ πάτησε πρῶτος το πόδι του στὴν Ἀμερική. Ἕνας ἀπὸ τους πιὸ γνωστούς ἥρωες της παγκόσμιας μυθολογίας- ὁ Ἡρακλῆς- δὲν ἦταν μόνο ἕνας σπουδαῖος ὑδραυλικός, μηχανικός καὶ ὑδρογεωλόγος, ὅπως μαρτυροῦν πολλοί ἀπὸ τους δώδεκα ἄθλους του, ἀλλὰ καὶ ὁ πρῶτος ποῦ ἔκανε πράξη την παγκοσμιοποίηση καὶ ὁ ἀρχιτέκτονας της μυκηναϊκῆς κοσμοκρατορίας, ὅπως ὑποστήριξε σε ὁμιλία του, στὸ Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν, ὁ ὁμότιμος καθηγητής Γεωλογίας καὶ μέλος του Κεντρικοῦ Ἀρχαιολογικοῦ Συμβουλίου Ἠλίας Μαριολάκος.
«Ὁ Ἡρακλῆς δὲν εἶναι ἕνα πρόσωπο γιὰ νὰ διασκεδάζουν τα παιδιά. Οὔτε ἡ ἑλληνική μυθολογία ἕνα παραμύθι γιὰ ἕναν φανταστικό κόσμο», λέει στὰ «ΝΕΑ» ὁ Ἠλίας Μαριολάκος. «Ὁ Ἡρακλῆς εἶναι ἕνα ἱστορικό- καὶ ὄχι μυθικό- πρόσωπο, ἕνας ἄγνωστος μεγάλος κατακτητής, ἥρωας- ἱδρυτής πόλεων, πρῶτος συνδετικός κρίκος του κοινοῦ πολιτισμικοῦ ὑποστρώματος τῶν Εὐρωπαίων, του μυκηναϊκοῦ καὶ κατά συνέπεια του ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ. Καὶ ἡ μυθολογία εἶναι ἡ ἱστορία του ἀπώτερου παρελθόντος των κατοίκων αὐτοῦ του τόπου, ποὺ πολύ ἀργότερα θὰ ὀνομαστεῖ Ἑλλάς».
Πρῶτος στὸ μικροσκόπιο του καθηγητή μπῆκε ὁ ἆθλος με την ἁρπαγῆ τῶν βοδιῶν του Γηρυόνη, του τρικέφαλου καὶ τρισώματου γίγαντα ποὺ ζοῦσε στὰ Γάδειρα, το σημερινό Κάντιθ της Ἱσπανίας, κοντά στὸ στενό του Γιβραλτάρ.
«Οἱ περισσότεροι πιστεύουν πὼς ὁ Ἡρακλῆς ταξίδεψε ὥς την Ἰβηρική Χερσόνησο γιὰ νὰ φέρει μία καλή ράτσα βοδιῶν στὴν Πελοπόννησο», ἐξηγεῖ ὁ κ. Μαριολάκος. «Ἄν διαβάσουμε με προσοχή τον Στράβωνα, ποῦ ἔζησε τον 1ο αἱ. π.Χ. ὅμως, θὰ διαπιστώσουμε πῶς σε κανένα ἄλλο μέρος του κόσμου δὲν ἔχει βρεθεῖ τόσος πολύς χρυσός, ἄργυρος, χαλκός καὶ σίδηρος. Καὶ τα βόδια δικαιολογοῦνται διότι ὑπῆρχαν μαρτυρίες ὅτι το “κοσκίνισμα” του χρυσοῦ ἀπὸ την ἄμμο γινόταν πάνω σε δέρματα βοδιῶν».
Ἡ ἵδρυση δὲ της πόλης ἀπὸ τον Ἡρακλῆ μνημονεύεται στὸν θυρεό της πόλης καὶ σήμερα. Ὁ Ἡρακλῆς ὁλοκληρώνει τον ἄθλο του καὶ συνεχίζει βόρεια πρὸς την Κελτική καὶ ἱδρύει την Ἀλέσια (γνωστή καὶ ὡς πόλη του Ἀστερίξ), το ὄνομα της ὁποίας προέρχεται ἀπὸ τὴ λέξη ἄλυς emoticon smile περιπλάνηση). Πόλη με στρατηγική σημασία, καθώς συνδέεται μέσω πλωτῶν ποταμῶν πρὸς τὴ Μεσόγειο, τον Ἀτλαντικό, τὴ Μάγχη καὶ τὴ Βόρεια Θάλασσα, ὅπου ὁ Ἰούλιος Καίσαρας κατατρόπωσε τους Γαλάτες. Ἀκόμη ἱδρύει το Μονακό καὶ την Ἀλικάντε - ἡ ποδοσφαιρική της ὁμάδα ὀνομάζεται Ἡρακλῆς.
Τι γύρευε στὴ Γαλατία ὁ Ἡρακλῆς; «Χρυσό», ἀπαντᾶ ὁ κ. Μαριολάκος, «ἀφοῦ ὁ Διόδωρος μας λέει πῶς στὴ Γαλατία ὑπάρχουν πλούσια χρυσοφόρα κοιτάσματα». Ὁ Ἡρακλῆς ὅμως φέρεται- σύμφωνα με τον Πλούταρχο- νὰ ἔφτασε καὶ ὥς την Ὠγυγία ποὺ ἀπέχει πέντε ἡμέρες δυτικά της Βρετανίας. «Πέντε ἡμέρες ἰσοδυναμοῦν με 120 ὧρες. Ἄν ἡ μέση ταχύτητα ἑνὸς πλεούμενου της ἐποχῆς ἦταν 4 μίλια την ὥρα, τότε ἡ ἀπόσταση εἶναι 890 χλμ., ἄρα πρόκειται γιὰ τὴ σημερινή Ἰσλανδία καὶ συνέχισε ὡς τὴ Γροιλανδία, ἐνῶ το Κρόνιο Πέλαγος, ποὺ ἀναφέρεται, σύμφωνα με τους ὑπολογισμούς ταυτίζεται με τον Βόρειο Ἀτλαντικὸ»
«Γιὰ νὰ φέρει τα χρυσά μῆλα τῶν Ἑσπερίδων (ἤτοι τον χρυσό) ὁ Ἡρακλῆς ἀπὸ την Αἴγυπτο ἔφτασε ὡς την Αἰθιοπία κι ἔπειτα στὸν Καύκασο- γιὰ νὰ ζητήσει τὴ βοήθεια του Προμηθέα- καὶ στὴ Λιβύη προτοῦ ἐπιστρέψει στὶς Μυκῆνες»
Ὁ Ἡρακλῆς ἔφτασε, σύμφωνα με τον καθηγητή Ἠλία Μαριολάκο, ὡς την Ἀμερική. «Στὶς πηγές διαβάζουμε πῶς ἐγκατέστησε ἀκολούθους του “ὡς τον κόλπο ποὺ το στόμιό του βρίσκεται στὴν ἴδιά εὐθεῖα με το στόμιο της Κασπίας”. Ἕνας κόλπος μόνον καλύπτει αὐτὲς τις προϋποθέσεις: του Αἰγίου Λαυρεντίου στὸ Τορόντο του Καναδά». Μαρτυράται δὲ πῶς ἔμειναν «σε νησιά ποὺ βλέπουν τον ἥλιο νὰ κρύβεται γιὰ λιγότερο ἀπὸ μία ὥρα γιὰ 30 ἡμέρες»- δηλαδή στὸν πολικό κύκλο.
Τι γύρευε ἐκεῖ;
Ἡ ἀπάντηση βρίσκεται στὰ εὑρήματα τῶν ἀνασκαφῶν ποὺ γίνονται γύρω ἀπὸ τὴ λίμνη Σουπίριορ στὸ Μίτσιγκαν. Ἀρκεῖ νὰ σκεφτεῖτε πῶς ἔχουν ἐξορυχθεῖ πάνω ἀπὸ 500.000 τόνοι χαλκοῦ στὴν περιοχή, ὅταν στὴν κατ΄ ἐξοχὴν πηγή χαλκοῦ- την Κύπρο- ἐξορύχθηκαν 200.000 τόνοι.
Ἡ ἐξόρυξη ἔγινε την περίοδο 2.450 π.Χ.- 1050 π.Χ., σταματάει ξαφνικά, ὅταν καταρρέει ὁ μυκηναϊκός πολιτισμός. Καὶ ὅλα αὐτὰ σε μία περιοχή ὅπου οἱ γηγενεῖς βρίσκονταν στὴ λίθινη ἐποχῆ!

(Ὁ Ἡρακλῆς ἀπελευθερώνει τον Προμηθέα - Πίνακας του Christian Griepenkerl. 1870)

15 Μαίου 1911: Σαν σήμερα το ΠΝ παραλαμβάνει το θωρηκτό "Αβέρωφ" (video)






1ο θωρηκτό «Αβέρωφ» είναι ένα πλοίο-θρύλος του Πολεμικού μας Ναυτικού.


Οι επιτυχίες του στο Αιγαίο του χάρισαν αμέσως τον χαρακτηρισμό «το τυχερό πλοίο», ενώ έγινε ο φόβος και ο τρόμος του τουρκικού στόλου.


Κατασκευάσθηκε στα ναυπηγεία του Λιβόρνο της Ιταλίας, καθελκύστηκε στις 27 Φεβρουαρίου 1910 (12 Μαρτίου 1910 με το νέο ημερολόγιο) και παραδόθηκε στη χώρα μας στις 15 Μαΐου 1911. Την 1η Σεπτεμβρίου του ίδιου χρόνου κατέπλευσε στο Φάληρο κι έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από τον ελληνικό λαό.


Κόστισε συνολικά 25.000.000 χρυσές Ελληνικές δραχμές. Το 1/3 της τιμής του κατέβαλε ο εθνικός ευεργέτης Γεώργιος Αβέρωφ και τα 2/3 το Ελληνικό δημόσιο με εξωτερικό δανεισμό.


Το «Αβέρωφ» ήταν από τα πιο σύγχρονα πολεμικά της εποχής του. Ατμοκίνητο, έπλεε με ταχύτητα 23 κόμβων και είχε πλήρωμα 20 αξιωματικών και 670 ναυτών. Αμέσως έγινε η ναυαρχίδα του απηρχαιωμένου ελληνικού στόλου.


Σε επιχειρησιακό επίπεδο άλλαξε τις ισορροπίες στο Αιγαίο. Με κυβερνήτη τον ναύαρχο Παύλο Κουντουριώτη ηγήθηκε των ελληνικών ναυτικών δυνάμεων στους Βαλκανικούς Πολέμους του 1912-13. Οι νικηφόρες ναυμαχίες της Έλλης και της Λήμνου κατά του τουρκικού στόλου διέλυσε τις προσδοκίες του Σουλτάνου και της Υψηλής Πύλης για τον έλεγχο του Αιγαίου.


Τον Οκτώβριο του 1918 το «Αβέρωφ» ύψωσε την ελληνική σημαία στην Κωνσταντινούπολη, καθώς η χώρα μας ήταν μία από τις νικήτριες δυνάμεις του Α' Παγκοσμίου Πολέμου. Το «Αβέρωφ» συμμετείχε στη Μικρασιατική Εκστρατεία, μεταφέροντας στρατεύματα και παραλαμβάνοντας τους πρόσφυγες μετά την Καταστροφή.


Στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, αν και «γερασμένο» το «Αβέρωφ» συμμετείχε σε νηοπομπές στον Ινδικό Ωκεανό. Το εύδρομο καταδρομικό, που συνδέθηκε άρρηκτα με τον ναύαρχο Κουντουριώτη και την πολιτική πίστη του Ελευθερίου Βενιζέλου στη ναυτική ισχύ της Ελλάδας, παροπλίσθηκε το 1951. Σήμερα είναι πλωτό μουσείο και ναυλοχεί στο Φάληρο.

Ο "ΑΒΕΡΩΦ" είναι το ενδοξότερο πλοίο της νεώτερης ελληνικής ναυτικής ιστορίας.Κατασκευάσθηκε στα ναυπηγείο Orlando του Λιβόρνο, καθελκύσθηκε στις 12 Μαρτίου ...

Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Ἡ Ἀποθέωση του Ἡρακλῆ


Σε μία ἐντελῶς πρωτότυπη σύνθεση ὁ Ἡρακλῆς με ἔκδηλη την εὐδαιμονία του παρουσιάζεται ἀνεγερμένος στὴν κλίνη. Μπροστά του ἕνα τραπέζι γεμᾶτο με διάφορα ἀντικείμενα. Ἀριστερά ἡ Ἀθηνᾶ του προσφέρει ἕνα λουλούδι. Κάτω ἀπὸ την κλίνη εἶναι φυτρωμένη μία κληματαριά πού διακοσμεῖ με τα φύλλα της ὅλοι την ἐπιφάνεια.

Χρησιμοποιήθηκε κόκκινο χρῶμα γιὰ την ἀπόδοση της γενειάδας τοῦ Ἡρακλῆ, τῶν φύλλων της κληματαριᾶς καθώς καὶ στὰ ἀντικείμενα στὸ τραπέζι. Με μαῦρο τονίζεται ὃ κάνθαρος πού κρατᾶ ὁ Ἡρακλῆς καὶ ἡ κύλικα στὸ τραπέζι. Ἔντονα διακοσμημένη εἶναι ἡ κλίνη καὶ ὁ χιτῶνας της Ἀθηνᾶς.

Το ἴδιο θέμα σε μελανόμορφη εἰκονίζεται στὴν ἄλλη πλευρά του ἀγγείου, με τὴ διαφορά ὅτι πίσω ἀπὸ την Ἀθηνᾶ ἐμφανίζεται ὁ Ἑρμῆς καὶ πίσω ἀπὸ τον Ἡρακλῆ ἕνας οἰνοχόος βρίσκεται μπροστά σ’ ἕνα δίνο πού στηρίζεται στὸ ὑποστατό του.








ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΕΨΙΛΟΝ ϶ϵ



ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΕΨΙΛΟΝ ϶ϵ
Φωτογραφία του Nikos Soldatos.



Στήν Κνωσό, πού ἐντοπίστηκε ἀπὸ τον Μίνωα Καλοκαίρι το 1878 καὶ ἀνασκάφηκε ἀπὸ τονArthur Evans στὰ 1900, βρίσκεται στὸ ἀνάκτορο του Μίνωα, ἡ πασίγνωστη αἴθουσα του θρόνου, ὁπού στὰ δεξιά καὶ τα ἀριστερά του ὑπάρχει το ϶ϵ.

Σύμφωνα με την μυθολογία ὁ Ἀπόλλωνας ἦρθε στοὺς Δελφούς ἀπὸ την Κρήτη, το νησί ὅπου γεννήθηκε ὁ Δίας. Ο Πλούταρχος μας ἀναφέρει πῶς στὸν ναό του Ἀπόλλωνα κάποιος «ἀφιέρωσε δύο Ε στὸν θεό». Ἂν καὶ δὲν διευκρινίζεται πουθενά, ἐὰν αὐτὰ τα δύο Ε εἶναι ἀναμεταξύ τους ἀνεστραμμένα, ὅπως στὸν θρόνο του Μίνωα, ὑπάρχουν πολλά ἀγγεῖα, κυρίως, ποὺ ἐπαναλαμβάνουν στὴν εἰκονογράφησή τους το ϶ϵ.

Χαρακτηριστικό των περισσοτέρων εἶναι πῶς ὁ κεραυνός ποὺ κρατάει ὁ Δίας: ἕνα διπλό Ἔψιλον.

Φωτογραφία του Nikos Soldatos.Φωτογραφία του Nikos Soldatos.Φωτογραφία του Nikos Soldatos.Φωτογραφία του Nikos Soldatos.Φωτογραφία του Nikos Soldatos.Φωτογραφία του Nikos Soldatos.Φωτογραφία του Nikos Soldatos.Φωτογραφία του Nikos Soldatos.Φωτογραφία του Nikos Soldatos.Φωτογραφία του Nikos Soldatos.

Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Ἀπαγορευμένη ἀρχαιολογία: Κατάρριψη της θεωρίας της Ἐξέλιξης του Δαρβίνου











Τον Φεβρουάριο του 1996 το βιβλίο Ἀπαγορευμένη Ἀρχαιολογία
παρουσιάστηκε σε ἕνα εἰδικὸ ἀφιέρωμα του τηλεοπτικοῦ καναλιοῦ NBC, το ὁποῖο λεγόταν "Η Μυστηριώδης Καταγωγή Του Ἀνθρώπου".
Η παραγωγή καὶ η σκηνοθεσία ἔγινε ἀπὸ τον Μπιλ Κόουτ καὶ τους συνεργάτες του. Το τηλεοπτικό αὐτὸ πρόγραμμα το εἶδαν δεκάδες ἑκατομμύρια ἄνθρωποι στὶς Ἡνωμένες Πολιτεῖες καὶ προκάλεσε ἐξαιρετικά παθιασμένες, ἀρνητικές ἀντιδράσεις ἀπὸ τον ἐπιστημονικό κόσμο ὁ ὁποῖος σοκαρίστηκε ἀπὸ τις τεκμηριωμένες ἀποδείξεις του προγράμματος γιὰ την πανάρχαια καταγωγή του ἀνθρώπινου εἴδους.