Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ....ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ!






Στὸ πλανητικό σύστημα του Σείριου, ζοῦν οἱ Ἕλληνες θεοί ποὺ κάποτε ἦρθαν στὴν Γῆ.

1. Ὁ ἐρχομὸς τους σηματοδότησε τον πλανήτη μας με τις ἀρχὲς του πολιτισμοῦ καὶ τις βάσεις γιὰ την ἐξελίξη τῶν ἀνθρώπων.

Ὅμως ἡ ταξιδιωτική πύλη ποὺ δημιούργησαν , ἡ Στύγα, στάθηκε μοιραία ἀπὸ την χρήση της ἀπὸ τους Ἄτλαντες.

Ἔτσι , σήμερα πάνω στὸν πλανήτη ὑπερτεροῦν τα ἀνθρωποειδῆ , ἐνῶ ὅσοι διατηροῦν μέσα τους το εὐγενικό οὐράνιο στοιχεῖο ἀναμένουν την ἐπιστροφή τῶν Ἀργοναυτῶν.

Αὐτὸ θὰ συμβεῖ ὅταν θὰ ἐνεργοποιηθεῖ ξανά ἡ Στύγα, καὶ συγχρόνως θὰ ἐνεργοποιηθεῖ καὶ ἡ Ἐπίφυση τῶν οὐρανίων.

Οἱ Ἕλληνες Ἀργοναῦτες λοιπόν , ταξίδευαν με την Ἀργῶ στὸν Σείριο καὶ σε ὅλο τον πλανήτη μας μέσα ἀπὸ το Δέντρο της Ζωῆς καὶ της Γνώσης, τον Δίαυλο της Στύγας, περνῶντας ἀπὸ τις πύλες του Βορείου Πόλου καὶ ἔφθαναν στὸν Συνοδό, Σείριο Β΄, ὅπου ἐκεῖ σταματᾶ νὰ κυλάει ὁ χρόνος.

Με την ἴδια γνώση καὶ οἱ μύστες ποὺ εἶχαν μυηθεῖ στὸ πέρασμα της Στύγας, ταξίδευαν με την Ἀργῶ καὶ με το ὑλικὸ τους σῶμα ὅπως ὁ Ὀρφέας, ἀλλὰ, μποροῦσαν νὰ ἀφήσουν το σῶμα τους μέσα σε κάποιο ἀπὸ τα μυητικά κέντρα , ὅπως ἦταν το Τροφώνιο Ἄντρο, καί νὰ ταξιδέψουν με το αἰθερικό τους σῶμα. Ἄλλωστε το πέρασμα της Στύγας συμβόλιζε καὶ το πέρασμα του φωτός στὴν ὕλη , ὅπως καὶ ἀντίστροφα, οἱ θεοί καὶ οἱ ἡμίθεοι μεταμόρφωναν την ὑλικὴ τους ὑπόσταση σε φῶς.

Ή διατάραξη του πεδίου της Γής.

Στὰ ἀρχικὰ κεφάλαια κάναμε λόγο γιὰ το μορφικό ἀντίγραφο της οὐράνιας δομῆς μέσα στὸ ἀνθρώπινο σῶμα. Το πέρασμα του φωτός , του πνευματικοῦ φωτός , αὐτοῦ ποὺ μας παρέχει την ἐπαφῆ με την δημιουργική δύναμη στὸ ἐλεύθερο πεδίο δημιουργίας, βρίσκετε στὸ ψηλότερο σημεῖο του ἐγκεφάλου , την Ἐπίφυση, καὶ δονεῖται με την ἐνεργοποίησή του ἀπὸ τον Θάλαμο ὁ ὁποῖος με την σειρά του ἔχει πάρει την ἐντολή – ἐρεθισμό ἀπὸ την «ἰδέα- σκέψη» του νοῦ, δηλαδή μέσω της ἠθελημένης – ἰδίας θελήσεως ἐντολῆς ἀπὸ την συνείδηση.

Οἱ Ἕλληνες Θεοί ἦρθαν καὶ ἔθεσαν τις ἀρχὲς του ἡλιακοῦ συστήματος του Σείριου στὸν γήινο πολιτισμό.

Μάλιστα, κατά την πρώτη χρονική περίοδο ποὺ ἄρχισε νὰ λειτουργεῖ το κοινωνικό σύστημα μιᾶς πολιτείας στὴν Γῆ , οἱ βασιλιᾶδες ὁριζόντουσαν ἀπὸ τον Ὄλυμπο του Ἥλιου Σείριου. Οἱ ἄρχοντες της Ἀθήνας, τα χρόνια ἐκεῖνα ἦταν Ὀλύμπιοι.

Η πολιτεία ἦταν ὀργανωμένη σύμφωνα με τους νόμους καὶ τα πρότυπα του Σείριου. Τα ἰδία πρότυπα χρησιμοποιήθηκαν καὶ στὴν Ἀτλαντίδα .

Η δὲ τέχνη καὶ ἡ ἀρχιτεκτονική τῶν Ἑλλήνων καὶ τῶν Ἀτλάντων σκόπευε νὰ φέρει την Οὐράνια με την Γήινη ἑνώση γιὰ νὰ δημιουργήσουν μία ἁρμονία , την ἰδία ποῦ διέπει ὅλο τον ζωντανό ὀργανισμό ποὺ λέγετε Σύμπαν.

Αὐτὴ την ἁρμονία καὶ την τάξη του κόσμου θέλησαν νὰ χαλάσουν οἱ Ἄτλαντες ποῦ ἔγιναν κάτοχοι της συμπαντικῆς γνώσης , ἀλλὰ ἦταν ξεπεσμένοι ἠθικά , καὶ ὅρμησαν κατά τῶν Ὀλύμπιων στὸν οὐρανὸ ἀλλὰ καὶ κατά τῶν Ἀθηναίων, ὁποὺ καὶ τιμωρήθηκαν με τον καταποντισμό της ἠπείρου τους.

Την διατάραξη του πεδίου της Γῆς πού εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα της γεωλογικές ἀναταράξεις καὶ τον καταποντισμό της Ἀτλαντίδος, ἐκεῖ στὸν Ἀτλαντικό ὁποῦ τώρα ἔχει δημιουργηθεῖ μία Μαύρη Χωροχρονική Τρύπα, το λεγόμενο Τρίγωνο του Διαβόλου, χρονολογικά ὁ Πλάτωνας την τοποθετεῖ στὸ 9600 π.Χ. περίπου .

Ο Γ. Γεωργαλάς μέσα από το συγγραφικό του ἔργο περιγράφει τους κατακλυσμούς ποὺ διατάραξαν τον πλανήτη τοποθετῶντας , του μέν Δαρδάνου εἰς την περιοχή του Ἑλλησπόντου ἐξ ἀφορμῆς της τήξεως των πάγων πρό 25000 ἐτῶν, ὁπού ἡ πεδιάδα της Αἰγηίδος μετατράπηκε σε θάλασσα, με ἐναπομείναντα τα ὑψηλότερα μέρη των βουνοκορφῶν τα ὁποία ἀποτέλεσαν ἀργότερα τα νησιά του Αἰγαίου.

Ἐκ του κατακλυσμοῦ αὐτοῦ ἀναφέρονται διασωθέντες που διατήρησαν την γνώση, ο Ιασίωνας, ιδρυτής των μυστηρίων στὴν Σαμοθράκη , καὶ ὁ Δάρδανος.

Ο κατακλυσμός του Ὠγύγου, συνέβη ὅταν ἡ Αἰγηίδα μετατράπηκε σε πέλαγος, καὶ βασιλιάς της Ἀττικοβοιωτίας ἦταν ὁ Ὤγυγος, καθώς καὶ στὸ Ἄργος ἦταν ὁ Φορωνέυς.

Ο κατακλυσμός αὐτὸς ὀφειλότανε στὴν διάνοιξη του βράχου του Γιβραλτάρ ἀπὸ την πίεση τῶν νερῶν του Ἀτλαντικοῦ, ἐξ αἰτίας της κατά τα ἔτη 20000 με 15000 π.Χ. Βουρμίου περιόδου της τήξεως τών πάγων.

Ἐν τέλει , ὁ κατακλυσμός πού ἔχει ἀφήσει τις περισσότερες μνῆμες, εἶναι αὐτὸς του Δευκαλίωνα, το 9600 π.Χ. , ὁ ὁποῖος κατά τον συγγραφέα ἀφείλετε σε πρόσκρουση ἀστεροειδοῦς με την Γῆ.

Μάλιστα ὁ γεωλόγος Όττο Μουκ ποὺ διαβεβαιώνει την ἄποψη της πτώσεως του ἀστεροειδοῦς , ὑπολογίζει σύμφωνα με το ἡμερολόγιο τῶν Μάγια ὅτι συνέβη περίπου το 8496 π.Χ.

Σύγχρονοι ἀστρολόγοι ὑπολογίζουν την πτώση του στὸ 9564 π.Χ. ποὺ ἐπέφερε καὶ την μετατόπιση του πόλου της Γῆς.

Ο ἀστεροειδής αὐτὸς, κατά την ἄποψη μου, ἦταν ἡ ἀπενεργοποίηση της Στύγας, ὁποῦ , σὰν μία περιστρεφόμενη με φοβερή δύναμη δύνη σὰν ρουφήχτρα ποὺ δημιουργήθηκε σε ἐκεῖνο το σημεῖο, παρέσυρε στὰ ἔγκατα της Γῆς , μαζί με την Ἀτλαντίδα καὶ ἕνα μεγάλο μέρος ἀπὸ την ἀστρική ἐνέργεια του πλάσματος τῶν Ἥλιων, μέσῳ του ὁποίου γινόντουσαν τα διαστρικά ταξίδια, καὶ διά του ὁποίου ἔκαναν με την χρήση του τις μεταλλάξεις καὶ τις μεταμορφώσεις.

Η ἐνέργεια αὐτή ὀνομάσθηκε Ἐωσφόρος καὶ παραμένει στὸ κέντρο της Γῆς ὁποῦ ἀποτελεῖ τον Ἥλιο του Μεσονυκτίου.


Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
ΑΤΤΙΚΗ -        -- ΣΠΑΡΤΗ
ΒΟΗΔΡΟΜΙΩΝ --- ΠΑΝΑΜΟΣ






Μὴ παρὰ Άθηναίοις εἴρηται Ὅτι έν αὐτῶ ἐτιμᾶτο βοηδρόμιος Άπολλων .
Τὴ ν δὲ ἀρχὴ ν ἔλαβεν Ὅτι πολέμου συντάτος Ἀθηναίοις καὶ Ἐλευσινίοις .
Συμμαχήσαντος Ἰωνος κατὰ συγγένειον , ἐνίκησαν Ἀθηναῖοι. Ἀπὸ οὖν τοῦ στρατεύματος βοῆσ τῆσ ἐπιτῶ ᾄστει δραμούσης ὄ τε Ἀπόλλων βοηδρομιος ἐκλήθη καὶ ἡ θυσία , καὶ ὄ μην . καὶ διήρθωσεν .
῾Ο Βοηδρομιὼν εἶναι ἀττικὸσ Ὀ ὁποῖος ὠνομάσθηκε ἔτσι ἀπὸ τοὺσ Ἀθηναίους διότι κατ αὐτὸν ἐτιμᾶτο Ὁ βοηδρόμιος Ἀπόλλων.
Καὶ δημιουργήθηκε διότι , Ὅταν ἔγινε πόλεμος μεταξὺ Ἀθηναίων καὶ Ἐλευσινίων , καὶ ἐπειδὴ Ὁ Ἴων κατὰ συγγένεια συμμάχησε μὲ τοὺσ Ἀθηναίους , αὐτοὶ ἐνίκησαν. Ἀπὸ τὴν βοὴ λοιπὸν τοῦ στρατεὺματος , ποὺ διέτρεχε τὸ ἄστυ ( βοὴ +δρόμος ), καὶ Ὁ Ἀπόλλων ώνομάσθηκε βοηδρόμιος ἀλλὰ καὶ Ἡ θυσία ( Ἡ Ἑορτὴ ) καὶ Ὁ μῆνας . Τὴν ἑορτὴ δημηούργησε ὁ φερεκύδης γιὰ τοὺσ αὐτόχθονες Ἀθηναίους ..






Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Η μεγαλύτερη λέξη στον κόσμο

Λόγω , λοιπόν, τῆs ἀκριβολογίαs τῆs γλώσσηs μαs, οἱ ξένοι, Ὅταν θέλουν νὰ δὼσουν μία λέξι, εἰδικα σὲ ἐπιστιμονικὸ πεδίο, χρησιμοποοῦν πάντοτε καὶ μόνο ἑλληνικὴ
γὶα παράδειγμα μὶα ἀπο τὶs μεγαλύτερεσ ἑταιρεῖεσ ἀθλητικῶν εἰδῶν εἶναι ἠ ἑταιρεία ΝΙΚΕ
(ναϊκι) σημαίνει ΝίΚΗ. Τὸ ὄνομα αὐτὸ ἐδόθη πρὸσ τιμὴν τῆs Νίκηs τῆs Σαμοθράκηs ἀντίγραφο
τοῦ ἀγάλματοσ τῆσ ὁποίασ κοσμεῖ τὸ ἐργστάσιο τῆs ἑταιρείαs στὸ Ὄρεγκον,
διότι << ΝΙΚΗ>> στὴν
ἑλληνικὴ εἶναι αὐτὴ ποὺ ἐπέρχεται , μέσα ἀπὸ τὴν ψυχικὴ δύναμη.
Ἐνῶ <victory> εἶναι ἠ νίκη ποὺ ἐπέρχεται, μὲ ὁποιονδήποτε τρόπο

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα

<

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ Σαν σήμερα η Ναυμαχία του Γέροντα

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ Σαν σήμερα η Ναυμαχία του Γέροντα
Μία από τις σημαντικότερες ναυτικές επιχειρήσεις της Επανάστασης του '21, που τελείωσε νικηφόρα για τα ελληνικά όπλα. Διεξήχθη στις 29 Αυγούστου 1824 στ' ανοιχτά του ακρωτηρίου Ποσείδιο ή Γέροντας της

Μικράς Ασίας (νυν Didim Τουρκίας), απέναντι από τα νησιά Λειψοί και Λέρος της Δωδεκανήσου. Αντιμέτωποι τέθηκαν ο ελληνικός στόλος υπό τον Ανδρέα Μιαούλη, που αριθμούσε γύρω στα 70 πλοία και ο υπέρτερος (τεχνολογικά και ποσοτικά) τουρκοαιγυπτιακός στόλος υπό τους πασάδες Χοσρέφ και Ιμπραήμ, με πάνω από 250 πλοία.
Μετά την καταστροφή της Κάσου (30 Μαΐου 1824) και των Ψαρών (21 Ιουνίου 1824), το ηθικό του ελληνικού ναυτικού είχε καταπέσει. Η βοήθεια που παρείχε ο χεβίδης της Αιγύπτου Μοχάμετ Άλι στον Σουλτάνο Μαχμούτ έθετε σε κίνδυνο την Ελληνική Επανάσταση. Στόχος του Μοχάμετ Άλι ήταν να συντρίψει το ελληνικό ναυτικό για να μπορέσει ο γιος του Ιμπραήμ Πασάς να αποβιβασθεί με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια στη Πελοπόννησο και να καταστείλει την ελληνική επανάσταση. Άλλωστε, το έπαθλο για τον πανέξυπνο Αλβανό εκ Καβάλας ήταν μεγάλο. Αν επιτύγχανε τον στόχο του, ο σουλτάνος θα τον επιβράβευε με την παραχώρηση της Κρήτης και της Πελοποννήσου.
Στο πλαίσιο του κοινού τουρκοαιγυπτιακού σχεδίου, ο Τούρκος ναύαρχος Χοσρέφ Πασάς επιχείρησε στις αρχές Αυγούστου του 1824 να καταλάβει τη Σάμο. Ο ελληνικός στόλος, που αποτελείτο από υδραίικα, σπετσιώτικα και λίγα ψαριανά πλοία, τον εμπόδισε να πλησιάσει το νησί με μια σειρά συγκρούσεων, που κράτησαν περίπου μία εβδομάδα. Ο Χοσρέφ δεν είχε άλλη επιλογή από το να καταφύγει με τον στόλο του ανάμεσα στην Κω και την Αλικαρνασσό και να περιμένει ενισχύσεις από τον στόλο του Ιμπραήμ, που κατέφθασε στην περιοχή στις 19 Αυγούστου.
Πέντε ημέρες αργότερα έγιναν οι πρώτες αψιμαχίες μεταξύ των δύο στόλων, οι οποίες συνεχίστηκαν και τις επόμενες ημέρες. Η αποφασιστική ναυμαχία δόθηκε στις 29 Αυγούστου, ημέρα Παρασκευή. Τα εχθρικά πλοία προσπάθησαν να κυκλώσουν τα ελληνικά, αλλά ο Μιαούλης με εννέα πλοία και δύο πυρπολικά προχώρησε προς τον κόλπο του Γέροντα.
Τα αιγυπτιακά πλοία, που κάλυπταν το δεξιό άκρο του εχθρικού στόλου, αποφάσισαν να τα χτυπήσουν, καθώς ήταν απομονωμένα. Ο Παπανικολής προσπάθησε να τα εμποδίσει να πλησιάσουν τα πλοία του Μιαούλη, αλλά δέχθηκε ομαδικό πυρ και αναγκάστηκε να υποχωρήσει, αφού έκαψε πρώτα το πυρπολικό του. Η νηνεμία που επικρατούσε στη θάλασσα δεν επέτρεψε τη δράση των πυρπολικών του Ματρόζου, του Πιπίνου και του Νικόδημου.
Η κατάσταση μεταβλήθηκε γύρω στο μεσημέρι, όταν ο άνεμος έγινε ευνοϊκός για τον ελληνικό στόλο. Τα ελληνικά πλοία διείσδυσαν ανάμεσα στα εχθρικά, με αποτέλεσμα να μην πρόκειται πλέον για ναυμαχία εκ παρατάξεως (θα ήταν χαμένη υπόθεση για τον ελληνικό στόλο, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής υπεροχής του εχθρού), αλλά για μια σύγκρουση, όπου όλα μαζί τα πλοία μάχονταν ανακατεμένα. Η κίνηση τακτικής του Μιαούλη ευνοούσε τα πυρπολικά, που ανέλαβαν δράση, κρίνοντας την έκβαση της ναυμαχίας.
Ο σπετσιώτης μπουρλοτιέρης Λάζαρος Μουσούς κατόρθωσε να προσκολλήσει το πυρπολικό του σ' ένα αιγυπτιακό μπρίκι. Έντρομοι οι 300 άνδρες που αποτελούσαν το πλήρωμά του έπεσαν στη θάλασσα και το μπρίκι ακυβέρνητο παρασύρθηκε από το ρεύμα και λίγο πιο κάτω ανατινάχθηκε. Δύο πυρπολικά υπό τους Παπαντώνη και Βατικιώτη κατόρθωσαν να κολλήσουν σε μια μεγάλη αιγυπτιακή φρεγάτα με 44 κανόνια, η οποία κάηκε μέσα σε λίγα λεπτά, παρασύροντας στον βυθό τούς περισσότερους από τους 1.100 άνδρες του πληρώματός της.
Μετά τη δυσμενή γι' αυτόν εξέλιξη, ο τουρκοαιγυπτιακός στόλος άρχισε να υποχωρεί προς την Κω, ενώ ο ελληνικός αγκυροβόλησε και πάλι στον Γέροντα. Η επιτυχία αυτή του ελληνικού ναυτικού αναπτέρωσε το ηθικό των ανδρών του, διέσωσε τη Σάμο και καθυστέρησε την απόβαση του Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο.
Η ναυμαχία του Γέροντα είναι μία από τις λαμπρότερες σελίδες της Επανάστασης του '21. Οι αντίπαλες δυνάμεις ήταν τόσο πολύ άνισες, που η θετική έκβαση της ναυμαχίας για τους Έλληνες προκάλεσε τον θαυμασμό των ξένων. Ο Γάλλος ναύαρχος Εντμόν Ζιριέν ντε λα Γκραβιέρ (1812-1892), αναφερόμενος στη ναυμαχία του Γέροντα, παρατηρεί: «Η ναυτική ιστορία ίσως να μην έχει σελίδα περισσότερο ενδιαφέρουσα από αυτήν για έναν ναυτικό».

Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες

Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

ΣΜΥΡΝΗ, 28 Αυγούστου 1922: Εκείνη την Κυριακή καμμία εκκλησία δεν λειτούργησε...



ΣΜΥΡΝΗ, 28 Αυγούστου 1922: Εκείνη την Κυριακή καμμία εκκλησία δεν λειτούργησε...

Ένα αποπροσανατολισμένο τάγμα του Ελληνικού στρατού που προσπαθούσε να φθάσει στην ακτή, αποτελούμενο από 6.000 περίπου άνδρες, συγκρούστηκε με τον τουρκικό στρατό στο προάστιο Παράδεισος και μετά από μια ψευτομάχη, παραδόθηκε στους αντιπάλους. Αιχμαλωτίστηκαν όλοι, μαζί με κάποιους τελευταίους βραδυπορημένους Έλληνες στρατιώτες που εξαντλημένοι είχαν απομείνει στην Σμύρνη. Κάποιοι από αυτούς μπόρεσαν να μπουν σε Ελληνικά σπίτια, να ντυθούν με πολιτικά και να γλυτώσουν. Η Ελληνική στρατιωτική παρουσία στην χερσόνησο της Μικράς Ασίας τελείωνε…

Την ίδια ώρα, χιλιάδες έντρομοι Έλληνες και Αρμένιοι προσπαθούσαν να βρουν άσυλο σε εκκλησίες, προξενεία και ξένα ιδρύματα. Η Αρμένικη συνοικία το πρωί της Κυριακής, είναι ένα οστεοφυλάκιο. Σχεδόν κανένα σπίτι ή μαγαζί δεν έμεινε απαραβίαστο, οι περιουσίες είχαν εξανεμιστεί και τα λάφυρα μεταφέρονταν σε τεράστιες ποσότητες, φορτωμένα σε κάρα, ενώ κάρα φορτωμένα με πτώματα στέλνονταν στο εσωτερικό της χώρας.
Πτώματα κείτονταν παντού, ενώ συνεχίζονταν οι βιασμοί των γυναικών και οι παιδοκτονίες. Χιλιάδες Αρμένιοι προσπαθούν να βρουν καταφύγιο στην μητρόπολη του Αγίου Στεφάνου.

Ο G. Horton περιγράφει: Τα κομψά στρατιωτικά αποσπάσματα που είχαν εγγυηθεί την ασφάλεια και είχαν δημιουργήσει στους κατοίκους κάποια εμπιστοσύνη ότι ο τακτικός στρατός είχε αρχίσει να λειτουργεί και να προστατεύει τους πολίτες, είχαν τώρα ως βασική απασχόληση το κυνήγι και τον φόνο των Αρμενίων. Οι βιαιοπραγίες των πρώτων ημερών της τουρκικής κυριαρχίας είχαν ως κύριο στόχο την Αρμενική κοινότητα, αλλά δεν περιορίστηκαν σε αυτήν. Εξαπλώθηκαν στον Ελληνικό πληθυσμό και σε πολύ μικρότερη έκταση, σε οικογένειες και ιδιοκτησίες των Λεβαντίνων. Πυροβολισμοί, ουρλιαχτά γυναικών και πτώματα εξαπλώνονται πλέον σε όλη την Σμύρνη και τα ακριβά προάστια του Μπουρνόβα, του Παραδείσου, του Κορδελιού, του Μπουτζά… Οι ξένες δυνάμεις είχαν αποβιβάσει στην Σμύρνη μικρά στρατιωτικά αποσπάσματα για να φρουρούν η καθεμία αποκλειστικά και μόνο τα δικά της προξενεία, εκκλησιές, νοσοκομεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα ή ακόμα και οικίες επιφανών συμπολιτών τους, όχι πάντα με απόλυτη επιτυχία. Στο λιμάνι συνεχιζόταν πάντα η εναγώνια προσπάθεια των προσφύγων να βρουν ένα πλωτό μέσο για να απομακρυνθούν…

Το μεσημέρι, εισήλθε στην πόλη από την τουρκική συνοικία ο Μουσταφά Κεμάλ, με μια πομπή καλογυαλισμένων αυτοκινήτων, διακοσμημένων με κλάδους ελιάς, όπου τους υποδέχτηκε το ιππικό. Ήταν η στιγμή που ονειρευόταν για τρία ολόκληρα χρόνια. Η διανοούμενη Χαλιντέ Εντίπ, στέλεχος του Κεμάλ, ήταν μαγεμένη: «Με μια αστραπιαία κίνηση, δυο μακριές σειρές ιππέων τράβηξαν τα σπαθιά τους από τις θήκες και ο ήλιος άστραφτε πάνω στο ατσάλι, καθώς μας προσπέρασαν καλπάζοντας στις δυο πλευρές μας».

Την ίδια ημέρα οι τουρκικές δυνάμεις απελευθέρωσαν την Προύσα. Όταν τα νέα έφτασαν στην Άγκυρα, αφαιρέθηκε η μαύρη ταινία από το βήμα της Εθνοσυνέλευσης. Η περίοδος πένθους της νέας Τουρκίας είχε, συμβολικά τουλάχιστον, τελειώσει.

Η πρώτη κίνηση του Κεμάλ ήταν να εγκαταστήσει στην πόλη τουρκική διοίκηση, με φρούραρχο τον αρχιστράτηγο Νουρεντίν πασά, άνθρωπο σκληρό, αδίστακτο και φιλόδοξο, ο οποίος έτρεφε άσβεστο μίσος για τους ξένους. Οι σκεπτόμενοι ανησύχησαν για αυτή την επιλογή. Ο Νουρεντίν πασάς, όμως, εγγυήθηκε την ασφάλεια της πόλης, λέγοντας ότι όλοι θα συνεχίσουν την ζωή και τις δουλειές τους, όπως πριν. Οι κάτοικοι της Σμύρνης ήλπιζαν ότι η βία θα σταματούσε, αλλά δεν γνώριζαν ότι ο Κεμάλ είχε ήδη στείλει τηλεγράφημα στην Κοινωνία των Εθνών, προειδοποιώντας ότι επειδή τα πνεύματα του τουρκικού πληθυσμού είναι εξημμένα, η κυβέρνηση της Άγκυρας δεν θα είναι υπεύθυνη για τυχόν σφαγές...

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, ωκεανός, νερό, κείμενο και υπαίθριες δραστηριότητες

ΔΕΚΑΝΕΑΣ ΕΤΩΝ 12 ΣΤΟ ΠΑΝΘΕΟΝ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ



ΔΕΚΑΝΕΑΣ ΕΤΩΝ 12 ΣΤΟ ΠΑΝΘΕΟΝ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ

Το μπόι του δεν ξεπερνούσε τα 140 -- 150 εκατοστά. Το πρόσωπο ήταν ακόμη παιδικό. Δεν είχαν καν ξεκινήσει να εμφανίζονται χνούδια, όχι γένια. Στο άλογο έφταν...









Γεράσιμος Ραυτόπουλος: Δεκανέας ετών 12! Ο νεαρότερος Έλληνας υπαξιωματικός...

Το μπόι του δεν ξεπερνούσε τα 140-150 εκατοστά. Το πρόσωπο ήταν ακόμη παιδικό. Δεν είχαν καν ξεκινήσει να εμφανίζονται χνούδια, όχι γένια!
Στο άλογο έφτανε με δυσκολία να αγγίξει την σέλα. Όμως, όσο μπόι του έλειπε, τόσο σίδερο και τσαγανό είχε στην καρδιά του.
Τις πράξεις και τα ανδραγαθήματα του θα τα ζήλευαν μεγαλύτεροι μπαρουτοκαπνισμένοι και σφυρηλατημένοι στην φωτιά του πολέμου, στρατιώτες. Στο άκουσμα του ονόματός του, Τούρκοι και Βούλγαροι πάγωναν. Γεράσιμος Ραυτόπουλος, ετών 12!

Ο νεαρότερος, Έλληνας υπαξιωματικός που με τις πράξεις του στα πεδία των μαχών απέδειξε ότι η γενναιότητα, το θάρρος και ο ηρωισμός είναι αγαθά που δεν μπαίνουν σε κανένα καλούπι και δεν έχουν προδιαγραφές. Θέλουν και απαιτούν όμως ψυχή!

Γεννήθηκε το 1900 στο Φισκάρδο της Κεφαλλονιάς. Η Ελλάδα εκείνη την περίοδο προσπαθούσε να βρει την ταυτότητα της. Προσπαθούσε να ορθοποδήσει οικονομικά, προσπαθούσε να συνέλθει από το ηχηρό χαστούκι του “ατυχούς πολέμου” του 1897 και την ταπεινωτική ήττα από το στρατό του Σουλτάνου...

Στα 12 του ο Ραφτόπουλος, έφυγε από το νησί του για να καταταγεί εθελοντικά στο πεζικό! Ήδη έχει ξεσπάσει ο Α' Βαλκανικός πόλεμος κατά των Οθωμανών και η χώρα έχει ανάγκη από στρατιώτες.

Έφτασε στον Πειραιά και πήγε αμέσως στο στρατολογικό γραφείο. Εκεί, οι στρατολόγοι στην αρχή ίσως να γέλασαν ειρωνικά ίσως και τρυφερά και του είπαν: “Επ μικρέ τι κάνεις εσύ εδώ. Πήγαινε στο σπίτι σου ο πόλεμος είναι για άνδρες. Έχεις χρόνια ακόμη”.
Ο Γεράσιμος δεν πτοήθηκε, βγήκε από το κτίριο και πήγε αμέσως στο σταθμό των τρένων, που γεμάτα φαντάρους και εφόδια έφευγαν για το μέτωπο.

Το μικρο του κορμί τον βοήθησε να μην γίνει αντιληπτός από τους φρουρούς και σε μια στιγμή χαλαρότητάς τους, ο μικρός πέρασε κάτω από τα μάτια τους και μπήκε σε ένα βαγόνι γεμάτο στρατιώτες. Προορισμός του, η Λάρισα και το 18ο Σύνταγμα της 6ης Μεραρχίας. Μόλις παρουσιάστηκε στον Διοικητή, εκείνος γέλασε αλλά τελικά τον πήρε ως “παιδί του Συντάγματος”. Ο ρόλος του θα ήταν διακοσμητικός, κάτι σαν την Μασκώτ του συντάγματος. Όμως ο μικρός είχε άλλα σχέδια στο μυαλό του...

Το βάπτισμα του πυρός το παίρνει στην μάχη της Ελασσώνας. Όλοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό με αυτόν τον 12χρονο "σατανά" που πολέμησε λυσσασμένα και συμπεριφερόταν στην μάχη σαν έμπειρος στρατιώτης. Και όχι μόνο αυτό, έγινε μάλιστα και κάτοχος ενός λαφύρου. Ενός όπλου τύπου “Μαρτίνι” που απέσπασε από κάποιο Τούρκο!

Επόμενη μάχη το Σαραντάπορο. Ο Γεράσιμος Ραυτόπουλος πολεμάει με περισσότερη λύσσα και ορμή. Και ο διοικητής του μπροστά σε αυτό το μικρό γίγαντα έχει μείνει άφωνος. Του δίνει να έχει ένα Manlicher-Schonauer .

Στην μάχη Κιλκίς-Λαχανά το 1913, η τύχη γυρίζει την πλάτη στον 12χρονο! Συλλαμβάνεται αιχμάλωτος από Βούλγαρους, αλλά είπαμε, ο τολμών νικά! Ένα βράδυ ο μικρός τα παίζει όλα για όλα. Με κάποιο μαγικό τρόπο καταφέρνει να σκοτώσει 3 Βούλγαρους από το απόσπασμα των 5 που συνόδευε Έλληνες αιχμαλώτους και τον ίδιο και να δραπετεύσει. Γίνεται ένα με το σκοτάδι και σαν ζαρκάδι τρέχοντας επιστρέφει στο στρατόπεδο των Ελλήνων.

Στην διαδρομή όμως άκουσε πνιχτές κραυγές μέσα σε ένα όρυγμα. Ένας Έλληνας εύζωνας, βαριά τραυματισμένος αργοπέθαινε. Ο Ραυτόπουλος δεν το σκέφτηκε δεύτερη φορά. Πήρε τον εύζωνα στην πλάτη και τον γύρισε στο στρατόπεδο!
Για την ανδρεία του προήχθη στον βαθμό του δεκανέα, στις 28 Αυγούστου του 1913.
Είναι χαρακτηριστικά τα δημοσιεύματα του τύπου της εποχής.

"O 11ετής μικροσκοπικός Λοχίας Ραυτόπουλος, του οποίου επροτάθη
και η παρασημοφορία δια τας κατά τον τελευταίον πόλεμον ανδραγαθίας του."
Η ΕΣΤΙΑ, έγραφε:

“Σας παρουσιάζομεν σήμερον τον μικρότερον υπαξιωματικόν του Ελληνικού Στρατού. Είναι ηλικίας 12-13 ετών και κατάγεται από το Φισκάρδον της Κεφαλληνίας. Το όνομα του ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΣ (αριστερά στην εικόνα). Ο πατέρας του αρτοποιός εις την Ύδραν, η μητέρα του μένει εις τον Πειραιάν και αυτός ήτο υπηρέτης εις Πύλον όπου τον εύρεν η επιστράτευσις.

Το πολεμικόν μένος που είχε καταλάβει όλον τον κόσμο, ηλέκτρισε και τον μικρόν υπηρέτην, ο οποίος εζήτησεν αμέσως όσα χρήματα είχε να λαμβάνει από τον πάτρωνα του και την επομένη απεβιβάζετο εις Αθήνας, παρουσιασθείς εις το Στρατολογικόν γραφείον όπως καταταχθή εθελοντική. Η ηλικία του δεν εβοήθησε την αποδοχήν της αιτήσεως του και ο μικρός έφυγε από το γραφείον λυπημένος αλλ’ όχι και απηλπισμένος.

Μίαν πρωίαν διαφυγών την προσοχήν των φρουρών, εσκαρφάλωσεν εις τον μεταξύ των δύο βαγονίων χώρον και μαζή με τον στρατόν έφθασεν εις την Λάρισσαν, όπου επί τέλους μετά την τόσην του επιμονήν εγένετο δεκτός εις το 18ον σύνταγμα της 6ης μεραρχίας ως «παιδί του συντάγματος».

Εις την μάχην της Ελασσώνος έγινε κάτοχος Τουρκικού λαφύρου, όπλου Μαρτίνι, με το οποίον έλαβε το βάπτισμα του Πυρός. Η ανδρεία του εξετιμήθη από όλους και εις την μάχην του Σαρανταπόρου του εδόθη εις ένδειξιν αναγνωρίσεως της ικανότητός του, Μάλινχερ.

Εις την πεισματώδη μάχην του Κιλκίς ευρέθη μεταξύ πέντε Βουλγάρων αιχμάλωτος, αλλά καθ’ ην στιγμήν οι Βούλγαροι ησχολούντο να εύρουν κανένα σχοινί δια να τον δέσουν, αυτός αρπάζει το Μάλινχερ και ρίπτει νεκρούς τους τρεις, ενώ οι δύο άλλοι εσώζοντο δια της φυγής.

Κατ’ αυτόν τον τρόπον, ο μικρός στρατιώτης έσωσε και έναν τραυματίαν εύζωνα, όστις θα περιήρχετο εις χείρας των δημίων. Το γεγονός τούτο της ανδραγαθίας του λιλυπουτείου υποδεκανέως επιστοποιήθη και επισήμως, μεθ’ ο και ο διοικητής του, τον προήγαγε εις δεκανέα”

Δυστυχώς μετά τα ίχνη του μικρού δεκανέα χάθηκαν. Κανένα αρχείο, καμία αναφορά στο πρόσωπο του δεν έχει υπάρξει και πολλές φορές σε αρκετές ιστοσελίδες, άνθρωποι που διάβασαν την ιστορία του, έχουν κάνει προσπάθειες να βρουν κάτι...



Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα
Ο νεαρότερος Έλληνας υπαξιωματικός...
Το μπόι του δεν ξεπερνούσε τα 140-1

ΣΜΥΡΝΗ, 27 Αυγούστου 1922: Κεμάλ: "Κάθε στρατιώτης είναι υποχρεωμένος να σκοτώσει τέσσαρας-πέντε Έλληνες υπέρ του μεγαλείου της πατρίδος μας...



ΣΜΥΡΝΗ, 27 Αυγούστου 1922: Κεμάλ: "Κάθε στρατιώτης είναι υποχρεωμένος να σκοτώσει τέσσαρας-πέντε Έλληνες υπέρ του μεγαλείου της πατρίδος μας..." (φωτογραφίες)

«Πήχτρα ο κόσμος κι άλλοι χιλιάδες, πάνω σε μαούνες αραδιασμένες πλάι στο μουράγιο…
Προσφυγιά που είχε κατέβει ποδαρόδρομο από το εσωτερικό, για να γλιτώσει…
Άντρες, γέροι, γριές και γυναικόπαιδα, που είχανε παρατήσει τα καλά τους και ξεμείνανε στον δρόμο και τώρα εκεί μεροβραδιάζονταν, εκεί πλαγιάζανε, άλλος μ’ ένα χράμι, που ’φερε μαζί του, άλλος μ’ ένα πάπλωμα ή με μια μπατανία. Χείλια τρεμοσαλεύανε απ’ το παραμιλητό. Μάτια γουρλωμένα, που αγναντεύανε την Δευτέρα Παρουσία, την συντέλεια του κόσμου…».

Έτσι αποτύπωνε την καταστροφή ο Κοσμάς Πολίτης στο έργο του «Τελευταίες ώρες της Σμύρνης», ενώ η γιαγιά μου, οκτάχρονο κοριτσάκι τότε, δεμένο με σχοινί από το ζωνάρι της μάνας μαζί με τα τέσσερα αδέλφια της, κλαίγοντας παρακαλούσε: «Μαμά, μην καούμε, να πνιγούμε».
Και το ’λεγε αυτό, γιατί στο «εσωτερικό» έβλεπε τις πύρινες γλώσσες να καίνε την πόλη ολόκληρη, την ώρα που στο λιμάνι οι δυστυχισμένοι, προσπαθώντας να πιαστούν από τις κουπαστές των συμμαχικών πλοίων, κατέληγαν στην θάλασσα, γιατί οι Σύμμαχοι τρύπαγαν με ξιφολόγχες τα χέρια τους, τα δάχτυλά τους, για να μην σκαρφαλώσουν στα καράβια, που ήταν γεμάτα από απελπισμένα σώματα, από παραδομένες στ’ άδικο πεπρωμένο τους ψυχές…

Τούρκοι κι Έλληνες στην ίδια πόλη, στην ίδια γειτονιά – Σμύρνη, Πισιδία, Μαινεμένη, Μαγνησία κι αλλού – ζούσαν αρμονικά, απλοί άνθρωποι που δεν είχαν να μοιράσουν τίποτα μεταξύ τους, εκτός από μια κιμαδόπιτα ή μερικά ισλί μελωμένα, άνθρωποι καθημερινοί που δεν γνώριζαν από οικονομικά συμφέροντα, πολιτικές επιδιώξεις ή εδαφικές διεκδικήσεις, που σκορπούσαν το χαμόγελό τους, που άνοιγαν το σπιτικό τους κι έμπαινε ο Τούρκος γείτονας για το προξενιό της κόρης του με το παλληκαρόπουλο του Κωνσταντή-αφέντη, που μοιράζονταν χαρές και λύπες, που ξεκινούσαν τη δουλειά με μια προσευχή στο Χριστό ή στον Αλλάχ και τιμούσαν την ζωή, επειδή απλώς την ζούσαν…

Η συνύπαρξη, όμως, δύο διαφορετικών λαών στο ίδιο έδαφος δεν έβρισκε σύμφωνο τον Κεμάλ, που κατέστρωνε νεωτεριστικά σχέδια για την διαμόρφωση της νέας Τουρκίας.

Το δυναμικό Ελληνικό στοιχείο της Μικρασίας, το οποίο μάλιστα ενισχύθηκε σημαντικά μετά την απόβαση του Ελληνικού στρατού στην Σμύρνη, ερχόταν σε αντίθεση με το πνεύμα που επικρατούσε μεταξύ των οπαδών του. Ο Κεμάλ ήθελε ανεξάρτητο τουρκικό έθνος, που θα ζούσε μέσα στα εθνικά του σύνορα κι αυτό θα το κατάφερνε μόνο με διεξαγωγή πολέμου.

Στις 27 Αυγούστου 1922, ημέρα Σάββατο και ενώ την Σμύρνη την έχουν εγκαταλείψει και τα τελευταία Ελληνικά στρατεύματα, περίπου 400 άτακτοι Τούρκοι «τσέτες» ιππείς υπό τον Κίορ Μπεχλιβάν εισέρχονται στην πόλη για να τους ακολουθήσει τις εσπερινές ώρες ισχυρή δύναμη τουρκικού πεζικού υπό τον Τούρκο στρατηγό Νουρεντίν πασά.

Με την είσοδο των τουρκικών στρατευμάτων στην Σμύρνη άρχισαν αμέσως οι διώξεις και οι βιαιοπραγίες κατά των ανυπεράσπιστων και άοπλων Ελλήνων και Αρμενίων κατοίκων της πόλης.

Ανάμεσα στους σφαγιασθέντες ήταν και ο εθνομάρτυρας μητροπολίτης Σμύρνης Χρυσόστομος (κατά κόσμον Χρυσόστομος Καλαφάτης , 1867-1922), ο οποίος παρά τις πιέσεις που του ασκήθηκαν, αρνήθηκε να εγκαταλείψει προηγουμένως την πόλη και το ποίμνιό του για να βρει φρικτό θάνατο από τον τουρκικό όχλο, στον οποίο τον παρέδωσε ο Νουρεντίν πασάς το βράδυ της 27ης Αυγούστου.
Προηγουμένως ο ίδιος ο Κεμάλ είχε στείλει μήνυμα στον ηρωϊκό μητροπολίτη με το οποίο τον διαβεβαίωνε να μην ανησυχεί και να μην απομακρυνθεί από την πόλη γιατί δεν κινδύνευε η ζωή του!

Η σφαγή των Ελλήνων της Σμύρνης είχε προγραμματιστεί συστηματικά από τον Τούρκο στρατηγό Νουρεντίν πασά ο οποίος ενεργώντας κατ΄ εντολή του Κεμάλ κοινοποίησε στα τουρκικά στρατεύματα ειδική κατεπείγουσα διαταγή όπου αναφέρονταν τα εξής:
"Συμφώνως προς την έγγραφον εντολήν, την οποίαν έλαβον παρά της κεντρικής Διευθύνσεως, λόγω της εκ των σημερινών παριστάσεων ανάγκης, το Ελληνικόν ΄Εθνος ενδέχεται να δείξει σημεία περισσού φανατισμού. Κατ΄ακολουθίαν, ένεκα παραμικράς τάσεως, κάθε στρατιώτης οφείλει να εκτελέση το καθήκον του, της ομαδικής δολοφονίας αυτών των ανθρώπων. Τούτο διατάσσει η πατρίς, όθεν δεν πρέπει να παραμελήσετε να πράξετε το καθήκον σας! Κάθε στρατιώτης είναι υποχρεωμένος να σκοτώσει τέσσαρας-πέντε ΄Ελληνες υπέρ του μεγαλείου της πατρίδος μας..."

Οι σύμμαχοί μας, που διατηρούσαν στρατό και στόλο στην περιοχή των Στενών, δεν κινήθηκαν να βοηθήσουν! Δεν περιγράφεται η συμφορά... 700.000 νεκροί, 1.500.000 πρόσφυγες. Χιλιάδες άμαχοι Έλληνες σφαγιάσθηκαν, στρατιώτες και άοπλοι μεταφέρθηκαν σε στρατόπεδα αιχμαλώτων. Ο θρήνος απλώθηκε παντού.

Κι αν οι Κεμαλικοί εξόντωσαν όλο το Ελληνικό στοιχείο και κατέστρεψαν σε λίγο χρόνο τα δημιουργήματα τόσων αιώνων, δεν κατάφεραν να απαλείψουν τα ανεξίτηλα σημάδια που άφησε εκεί το Ελληνικό πνεύμα!”


Η εικόνα ίσως περιέχει: σύννεφο, ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες
Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και υπαίθριες δραστηριότητες
Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, υπαίθριες δραστηριότητες και νερό
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, γένι