Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Ἀρχαία Ἑλληνική Εὐχὴ Γενεθλίων



Ἀρχαία Ἑλληνική Εὐχὴ Γενεθλίων

Ὦ κορυφαία Θεά των γεννήσεων, Ἀκραία Ἄρτεμι δέξου αὐτὸν τον σεμνό ὕμνο καὶ χάρισε την εὐλογία σου σε αὐτὸν ποῦ γιορτάζει την ἡμέρα της γεννήσεως του στὸ ὑλαίο πεδίο της ὕπαρξης.

Ἐσὺ ποῦ δίνεις το τέλειο δῶρο Ἀνυσιδώρα χάρισε δῶρα ὑγιείας, εὐδαιμονίας, πνευματικῆς καὶ ὑλικῆς ἀνάπτυξης, χαράς, εὐθυμίας, καὶ κάθε ἄλλου ψυχικοῦ ἡ ὑλικοῦ δώρου ποῦ ἐσὺ κρίνεις γιὰ την ἀρετοδρομία της ὑπάρξεως.

Στάσου Βοηθός της ὑπάρξεως τούτης καὶ Εὐπλόκαμος, στρώνοντας ἄριστους δρόμους ἀρετῆς ποῦ ὁδηγοῦν σε ἔπαθλα αἰώνια ὥστε ἡ ψυχή νὰ ὁμοιάζει την Εὐστέφανη χάρη Σου.

Καθαρά Θεά, κράτα ἀμόλυντη την ψυχή ἀπὸ κάθε κακό.

Μεγαλώνυμη καὶ Ὀλβιόμοιρη Θεά χάρισε την μέγιστη εὐτυχία της μοίρας ὡς

Περασία βοήθησε την σκέψη νὰ ὁδεύει ἀσφαλής ἀπὸ τις ἀναζητήσεις της.

Σαόφρων χάρισε ὑγιῆ σκέψη.

Σεμνή Θεά δώρισε την σπουδαιότητα καὶ τον σεβασμό σε τούτη την ὕπαρξη.

Ὦ Ἔνδοξη Θεά ἐσένα ὑμνῶ καὶ ἀφιερώνω αὐτὸν τον ὕμνο της γενέθλιας μέρας σε Σένα.


Ὢ Ὑπέροχη Θέαινα γενεθλῶν, Ἀκραία Ἄρτεμη καταδέχου τοῦτον σεμνὸν ὕμνον καὶ ἴστη μεγάδωρος εὐλογίας εἰς τὸν


γεναθλιαζόμενος ὑπάρξεως αὐτοῦ ἐντὸς ὑλαίου πεδίου.


Σὺ προσδωρεῖ κορυφαῖον δῶρον Ἀνυσιδώρα ἀφιείης δῶρον ὑγίειας, εὐδαιμονίας, νοητικῆς καὶ ὑλαίας βλαστημοσύνης, ἀγαλλιάματος, εὐθυμίας, καὶ παντὸς ἑτέρου ψυχικοῦ ἢ ὑλαίου δώρου Σὺ κρίνεις ὑπὲρ ἀρετοδρομίας ὑπάρξεως.


Ἴστη ἀρωγὸς ὑπάρξεως ταύτης καὶ Εὐπλόκαμος, ἐκτείνουσα ἄριστους ἀτραποὺς ἀρετῆς, ἄγουσι εἰς ἀριστεῖα αἰώνια ὡς ψυχὴ ἐξεικονίζοι Σὸν Εὐστέφανη χάριν.


Καθαρὰ Θέαινα, φύλασσε ἄχραντη ψυχὴν ἐκ πάσας κακοσύνης.

< Μεγαλώνυμη καὶ Ὀλβιόμοιρη Θέαινα, δωροφόρει ὕψιστη εὐδαιμονία μοίρας ὡς Περασὶα ἴστη ἀρωγὸς σκέψεως ἐλευσομένη ἀσφαλὴς ἐντὸς ἀναζητήσεων αὔτης.


Σαόφρων δωροφόρει ὑγιῆ σκέψην.


Σεμνὴ Θέαινα δωροφόρει σεμνότητα καὶ σέβας εἰς τούτη ὕπαρξην.


Ὢ Ἔνδοξη Θέαινα ἐσὲ ὑμνωδῶ καὶ ἀφιερόω τοῦτον τὸν ὕμνον γενέθλης πρὸς Τέι.



Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Τα πανάρχαια μηνύματα του Ἑλληνισμοῦ «φωτίζουν» τα σημαντικότερα σημεῖα του πλανήτη


Την ὥρα ποῦ στὴν Ἑλλάδα ἐπιβάλλεται «σκοταδισμός» ποῦ θυμίζει Μεσαίωνα, καθώς πολεμᾶ καθετί ἑλληνικό, στὰ μήκη καὶ πλάτη της γῆς, στὰ μεγαλύτερα πανεπιστήμια καὶ μνημεῖα της ἀνθρωπότητας, ὑπάρχουν οἱ ἑλληνικές φράσεις νὰ θυμίζουν ὅτι ὁ Ἑλληνισμός ἀποτελοῦσε καὶ ἀποτελεῖ την δύναμη ἀντίστασης του Φωτός ἀπέναντι στοὺς σκοταδιστές της παγκόσμιας διαπλοκῆς.

Καὶ θὰ ἔρθει ἡ ὥρα ποῦ τα ρητά θὰ γίνουν ξανά πράξη!

Πανεπιστήμιο Μάλτας
Πανεπιστήμιο ΕδιμβούργοΠανεπιστήμιο Yale



Πανεπιστήμιο Bath, Μεγάλη Βρετανία

Πανεπιστήμιο της Σαλαμάνκα, Ισπανία
Το σύμβολο του Boston College της Μασσαχουσέτης
Επιγραφή στη γέφυρα Eiserner Steg της Φρανκφούρτης, Γερμανία
Χιροσίμα, Καμπάνα της Ειρήνης

Ἡ φωτογραφία πίσω ἀπὸ τον Βαρθολομαῖο



Ὁ Μουσταφά Κεμάλ Πασᾶ, σφαγέας τῶν Ἑλλήνων, στὸ γραφεῖο του οἰκουμενιστή, Πατριάρχη Βαρθολομαίου,

ὁποῖος ἄλλωστε ἔχει χαρακτηρίσει την Τουρκία «μητέρα πατρίδα», ἔχοντας ὑπηρετήσει στὸν Στρατό της. Πρόσφατα μάλιστα «εὐλόγησε» την ἐπιχείρηση του Ερντογάν κατά τῶν Κούρδων στὸ Ἀφρίν της Β. Συρίας.

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Ένας ακόμα αριστερός που αφυπνίστηκε κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την Ελλάδα


Ένας ακόμα αριστερός που αφυπνίστηκε κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την Ελλάδα




Μετά τις σκληρές αλήθειες που ακούστηκαν από τον Μίκη στο μεγάλο συλλαλητήριο της 4ης Φεβρουαρίου στην Αθήνα,


ας θυμηθούμε λίγο τα λόγια και την προσπάθεια ενός αριστερού με βαρύ όνομα και ιστορία στο ΚΚΕ, του Τάκη Λαζαρίδη.

Ο Τάκης Λαζαρίδης ήταν συγκρατούμενος του Νίκου Μπελογιάννη. Ο νεαρός τότε, μελλοθάνατος που του χαρίστηκε η ζωή, παρόλο που η στάση του ήταν ανυποχώρητη. στη δίκη.

Μέλος του παράνομου μηχανισμού των ασυρμάτων του ΚΚΕ, συνελήφθη τον Νοέμβριο του 1951 ενώ ήταν στρατιώτης. Ο πατέρας του, Κώστας Λαζαρίδης, ήταν γραμματέας του Εργατικού ΕΑΜ και στέλεχος της ΚΕ του ΚΚΕ και εκτελέστηκε από τους Γερμανούς το 1943, ενώ η μητέρα του, Σουλτάνα, καταδικάστηκε από τους βούλγαρους φασίστες για την αντιστασιακή της δράση σε ισόβια δεσμά.

Ο Τάκης Λαζαρίδης ήταν στο ίδιο κελί με τον Μπελογιάννη και τον Μπάτση. Όμως γλίτωσε το εκτελεστικό απόσπασμα και από τις φυλακές της Καλλιθέας μεταφέρθηκε στις φυλακές της Κεφαλονιάς, κατόπιν στο Καλάμι της Κρήτης, στην Κέρκυρα, ξανά πίσω στην Αλικαρνασσό της Κρήτης και μετά στην Αίγινα. Εξέτισε συνολική διάρκεια φυλάκισης 15 χρόνια. Αποφυλακίστηκε το 1966 και τότε ξαναείδε τη μητέρα του. Με με τη δικτατορία της 21ης Απριλίου 1967 πρόλαβε να ξεφύγει, ενώ η μητέρα του πήγε εξορία.

Σήμερα είναι ένας άλλος άνθρωπος. Έχει αναθεωρήσει τις θέσεις του. Πιστεύει ότι οι αγώνες του ΚΚΕ ήταν μάταιοι και ότι η Αριστερά ζημίωσε την Ελλάδα. Το βιβλίο του: «Ευτυχώς, σύντροφοι, ηττηθήκαμε» προκάλεσε την οργή των άλλοτε συντρόφων του.

Ήταν τυχερός που επέζησε τότε στη δίκη, ενώ ο Μπελογιάννης δεν είχε την ίδια καλή τύχη. Όπως υποστηρίζει ο Τάκης Λαζαρίδης, για τον θάνατο του Μπελογιάννη αποκλειστική ευθύνη φέρει το ηγετικό στέλεχος τότε του ΚΚΕ, ο Νίκος Ζαχαριάδης, ως ηθικός αυτουργός, επειδή τον έστειλε σε μια καταδικασμένη σε αποτυχία αποστολή, αλλά και γιατί δεν αξιοποίησε την επιστολή Πλουμπίδη που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα, προσωρινό έστω, νομικό φράγμα για την εκτέλεση.

Ο ίδιος γλίτωσε την εκτέλεση, επειδή κατά κύριο λόγο ήταν γιος ενός εκτελεσμένου από τους Γερμανούς αγωνιστή και μιας καταδικασμένης από τους Βουλγάρους σε ισόβια δεσμά αγωνίστριας.

Παρά το ζήλο του στα κομμουνιστικά ιδεώδη —σε βαθμό τέτοιο που να έιναι διατεθειμένος να δώσει και τη ζωή του για το ΚΚΕ και τα πιστεύω του— σήμερα αναγνωρίζει ότι δεν είναι υπερήφανος για τους αγώνες του.

Όπως υποστηρίζει, δεν μπορεί κανείς να είναι υπερήφανος για τους αγώνες του, όταν διαπιστώνει ότι οι αγώνες του αυτοί, όχι μόνο δεν ωφέλησαν, αλλά είχαν τεράστιο υλικό και ανθρώπινο κόστος για την πατρίδα. Αναγνωρίζει στον εαυτό του, το δικαίωμα να αγωνιστεί και να θυσιαστεί για τις ιδέες του, αλλά δεν είχε κανένα δικαίωμα να πληγώσει την πατρίδα, και να προκαλέσει τον θάνατο αθώων συμπατριωτών του.

Πιστεύει πως ακόμα στην Ελλάδα παραμένουν τα μετεμφυλιακά πάθη. Αυτό κατά τη γνώμη του οφείλεται στην έλλειψη εθνικής αυτογνωσίας και, υπεύθυνη, για όλο αυτό, είναι όπως υποστηρίζει, η κομμουνιστική Αριστερά που κατορθώνει, παραποιώντας και διαστρεβλώνοντας την ιστορική αλήθεια, να εμφανίζεται ως "αθώα του αίματος" ενώ ευθύνεται αποκλειστικά και για τα Δεκεμβριανά και για τον εμφύλιο.

Πιστεύει ότι ο σημερινός πρωθυπουργός της Ελλάδος είναι άξιος διάδοχος και συνεχιστής των πρωτοπαλίκαρων του ΚΚΕ: Ζαχαριάδη, Σιάντου, Ιωαννίδη και πως ό,τι δεν πέτυχαν εκείνοι με τη δύναμη των όπλων, θα προσπαθήσει τώρα, αυτός και η παρέα του, να το πετύχουν με τη δύναμη της ψήφου.

Είναι σίγουρος ότι ο στόχος του πρωθυπουργού είναι η μετατροπή της χώρας μας σε Βενεζουέλα της Μεσογείου. Όπως έχει δηλώσει για την πορεία της χώρας μας με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ σε συνέντευξή του: "Πρέπει να σημάνει εθνικός συναγερμός, η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας μας και το δημοκρατικό μας πολίτευμα αντιμετωπίζουν έσχατο κίνδυνο".

Ακούστε τι λέει αυτός ο άνθρωπος που δεν μπορεί να είναι κι αυτός "ξεμωραμένος", όπως χαρακτήρισαν τον Μίκη Θεοδωράκη, χωρίς κανένα σεβασμό προς το πρόσωπό του. Απλά η αλήθεια πονάει πολύ και πρέπει να έχεις πολύ γερό στομάχι για να την αντέξεις!

Για τις μεθόδους με τις οποίες καταφέρνει ο κουμμουνισμός να διαβρώσει το πνεύμα ενός ολόκληρου έθνους μπορείτε να ακούσετε την ομολογία ενός πρώην στελέχους της KGB στο βίντεο που ακολουθεί και να δείτε τις ομοιότητες, με τις οποίες είναι αντιμέτωπη η Ελληνική κοινωνία σήμερα.


Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018

Ὅταν οἱ Γερμανοί λεηλάτησαν τον Ναό της Ἀφαῖας στὴν Αἴγινα… (ΒΙΝΤΕΟ)

Ὅταν οἱ Γερμανοί λεηλάτησαν τον Ναό της Ἀφαῖας στὴν Αἴγινα… (ΒΙΝΤΕΟ)



Τα γλυπτά πού ἁρπάξανε οἱ Γερμανοί ἀπὸ τον Ναό της Ἀφαῖας, ἀποτελοῦν μία «ἄγνωστη» ἱστορία ποῦ γιὰ κάποιο λόγο ἀποφεύγουν νὰ...

διηγοῦνται οἱ γνωρίζοντες ἀρχαιολόγοι!

Πόσοι ἀπὸ ἐμᾶς γνωρίζουμε ΠΟΥ βρίσκονται σήμερα τα κλεμμένα γλυπτά καὶ πόσοι τα ἔχουμε ἐπισκεφτεῖ; Γιατί κανείς δὲν ζητάει ἐπισήμως την ἐπιστροφή τους;

Ἡ ἁρπαγῆ ἀπὸ τους Γερμανούς

Ἡ ἱστορία ξεκινάει το 1811, ὅταν ὁ ἀρχιτέκτονας Ch. R. Cockerell καὶ ὁ φίλος του βαρῶνος von Hallerstein, ἐπισκέφθηκαν την Αἴγινα καὶ λεηλάτησαν το Ναό Ἀφαῖας. Με ἀδιαφανεῖς διαδικασίες καὶ δωροδοκία τῶν ντόπιων προεστῶν, κρυφά μετέφεραν 17 ἀγάλματα καὶ πολλά ἀλλά κομμάτια ἀπὸ τα ἀετώματα του Ναοῦ στὸν Πειραιᾶ.

Ἀπὸ ἐκεῖ, με τὴ βοήθεια του Αὐστριακού Gropius, μέλους της ἴδιας παρέας ἀρχαιοκαπήλων καὶ «ἀρχιτέκτονα» της λεηλασίας των γλυπτῶν του Ναοῦ του Ἀπόλλωνα στὶς Βάσσες Ἀρκαδίας ἀλλὰ καὶ την κάλυψη του Γάλλου προξένου Louis Fauvel (ποῦ, σύμφωνα με δημοσίευμα του «Λόγιου Ἑρμῆ»), ὅταν ἔμαθε τι γίνεται ἔσπευσε στὴν Αἴγινα καὶ ἔκλεψε καὶ αὐτὸς ὅτι μπόρεσε καὶ του συνεργάτη του λόρδου Έλγιν (!!!) Giovani Lusieri, ἔγινε μεταφορά στὰ Ἀγγλοκρατούμενα, τότε, Ἐπτάνησα, χωρίς νὰ ἀντιμετωπίσουν προβλήματα ἀπὸ την Ὀθωμανική Διοίκηση.

Οἱ κλεμμένοι »Αἴγινήτες»

Διαπιστώνεται εὔκολα ὅτι το ἴδιο κύκλωμα περιηγητῶν καὶ ἀξιωματούχων της ἐποχῆς εἶχε ἀναγάγει σε … ἐπικερδές «ἄθλημα» την ἁρπαγῆ τῶν πολιτιστικῶν ἐθνικῶν μας θησαυρῶν. «Εὐτυχώς», ἐπειδή οἱ ἀρχαιοκάπηλοι «περιηγητές» ἀλληλοϋποβλέπονταν, εἶχαν ὑπογράψει ἰδιωτικό συμφωνητικό μεταξύ τους καὶ δεσμεύτηκαν τα γλυπτά νὰ μείνουν σε ἐνιαίο σύνολο, ἀλλιῶς τώρα θὰ ἦταν ἀδύνατος ὁ ἐντοπισμός τους.

Τελικά, ἐκτέθηκαν σε δημοπρασία, το Νοέμβρη του 1812 στὴ Ζάκυνθο. Προσφορές κατέθεσαν ἡ Γαλλία, ἡ Βαυαρία ἐνῶ ὁ ἐκπρόσωπος της Ἀγγλίας θεώρησε μεγάλο το ποσό ποῦ ἔπρεπε νὰ προσφέρει καὶ προτίμησε νὰ παραμείνει στὴ Μάλτα καὶ νὰ κάνει κρυφές συζητήσεις με τον Cockerell γιὰ ἀκύρωση της πώλησης. Τελικά μετά ἀπὸ ἕνα ἀξιοθρήνητο διπλωματικό παρασκήνιο (στὴν πλάτη της «Ἑλλαδίτσας»), το 1814 κατέληξαν στὴ Γερμανία (τότε Βαυαρία).

Πού βρίσκονται σήμερα τα γλυπτά της Ἀφαῖας

Σήμερα κοσμοῦν εἰδικὴ αἴθουσα της Γλυπτοθήκης του Μονάχου καὶ ἔχουν ἐπονομαστεῖ ὡς «ΑΙΓΙΝΗΤΕΣ». Σύμφωνα με ἐπισκέπτες, ἄν ἔλειπαν ἀπὸ ἐκεῖ, ἡ Γλυπτοθήκη θὰ ἦταν ἕνα ἐπαρχιακό συνηθισμένο Μουσεῖο !!! Συγκινητική εἶναι ἡ μαρτυρία Αἰγινήτη ποῦ ἐπισκέφθηκε την Γλυπτοθήκη του Μονάχου, ἐκεῖ κατά την εἴσοδο του καὶ συγκεκριμένα στὸ ταμεῖο του ζητήθηκε νὰ πληρώσει εἴσοδο γιὰ νὰ θαυμάσει τα ἐκθέματα. Ἐκεῖνος με σθένος ψυχῆς καὶ με πόνο καρδιᾶς ἀρνήθηκε νὰ πληρώσει γιὰ κάτι ποῦ ἦταν δικό του, γιὰ κάτι ποῦ ἦταν της πατρίδας του, γιὰ κάτι ποῦ ἔπρεπε νὰ εἶναι ἐκεῖ ποῦ γεννήθηκε στὸν Ναό της Ἀφαῖας.

Δὲν ξεχνᾶμε καὶ δὲ ζητᾶμε ἀντίγραφα. Θέλουμε πίσω τους πολιτιστικούς μας θησαυρούς ὅπου καὶ ἄν βρίσκονται. Ο καιρός του ραγιαδισμοῦ καὶ της ἀποικιοκρατίας εἶναι περασμένος πιά, γιὰ τα καλά στὶς μαύρες σελίδες της ἱστορίας μας.

Το παραπάνω ἄρθρο δὲν θὰ μποροῦσε νὰ γραφτεῖ χωρίς τις πολύτιμες πληροφορίες ἀπὸ το ἐνδιαφέρον πορταλ www.aeginaportal.gr, ἐνῶ το ἐκπληκτικό βίντεο ποῦ ἀκολουθεῖ, ἔχει δημιουργήσει καὶ «ἀνεβάσει» στο youtube ὁ χρήστης dionisosb με τίτλο «Η κλοπή των γλυπτῶν της Ἀφαῖας».





Απολαύστε το:
Εναλλακτικά ΕΔΩ

Οἱ Σατανικοί Ψαλμοί του Δαυίδ


Οι Σατανικοί Ψαλμοί του Δαυίδ






Οἱ ψαλμοί του βασιλέως Δαυίδ, ἕνα ἐκ των 49 βιβλίων της Παλαιάς Διαθήκης, θεωροῦνται ἀναπόσπαστο κομμάτι της χριστιανικῆς διδασκαλίας

καὶ του τελετουργικοῦ μέσα στὸ ὁποῖο εἶναι διάσπαρτοι, εἴτε ὁλόκληροι, εἴτε μέρος αἰτῶν.
Ἡ ὠφέλεια τους ἀναγνωρίζεται ἀπὸ πολλούς πατέρες της Ἐκκλησίας. Ἐνδεικτικά ἀναφέρουμε την ἄποψη κάποιων ἐξ' αὐτῶν γιὰ τους ψαλμούς:


Μέγας Βασίλειος: "Ο ψαλμός ἀποκοιμίζει την ἀγριότητα της ψυχῆς...εἶναι γαλήνη των ψυχῶν μας, μᾶς δίνει ὦσαν ἕνα βραβεῖον την εἰρήνην με το νὰ καθησυχάζει την ταραχήν καὶ τα κύματα τῶν λογισμῶν μας. Διότι καταπραϋνεῖ τον θυμόν της ψυχῆς καὶ χαλιναγωγεῖ την πρὸς την ἀκολασία κλίσιν του ἀνθρώπου...ὁ ψαλμός εἶναι συμβοηθός της φιλίας, ἑνώσης των χωρισμένων, μέσον πρὸς συμφιλίωσιν των ἐχθρευομένων. Μας δίδει καὶ το μέγιστον ἀπὸ ὅλα τα ἀγαθά, μας δίδει την ἀγάπην. Διώκει τους δαίμονας καὶ προσκαλεῖ την βοήθεια των ἀγγέλων. Εἶναι ὅπλον ἐναντίον τῶν νυκτερινῶν φόβων μας καὶ ἀνάπαυσις ἀπὸ τους ἡμερινούς κόπους¨.

Γέροντας Παϊσιος: "Βλέπετε το ψαλτήρι ποῦ εἶναι γραμμένο με θεῖο φωτισμό, τι βαθειά νοήματα ἔχει! Μάζεψε, ἄν θέλεις, ὅλους τους θεολόγους, ὅλους τους φιλολόγους, καὶ θὰ δῆς ὅτι ἕνα ψαλμό με τέτοιο βάθος δὲν μποροῦν νὰ φτιάξουν! Ἐνῶ ὁ Δαυίδ ἦταν ἀγράμματος, ἀλλὰ βλέπεις καθαρά πῶς τον ὡδηγοῦσε τον πνεῦμα του Θέου".
Γέροντας Πορφύριος: "Ἔχουν δύναμη οἱ ψαλμοί, πολύ μεγάλη δύναμη, γιατί γράφτηκαν με πολλά δάκρυα καὶ πολλή ταπείνωση. Τέτοια ταπείνωση ποῦ ὁ ἴδιος ὁ Θεός εἶπε:"Βρῆκα ἀνάπαυση μόνο στὴν καρδιά του Δαυίδ".

Δυστυχῶς τα πράγματα δὲν εἶναι ἔτσι. Θὰ ποῦν τώρα οἱ περισσότεροι ποῦ διαβάζουν αὐτὲς τις γραμμές: "ποιός νομίζεις ὅτι εἶσαι, ἀρθρογράφε, ποῦ τολμᾶς καὶ ἀμφισβητεῖς τα λεγόμενα αὐτῶν των ἁγίων ἀνθρώπων" !; Καὶ τους ἀπαντῶ ὅτι εἶμαι ἁπλᾶ ἕνας ποῦ διάβασε τους 150 ψαλμούς του Δαυίδ καὶ δὲν αἰσθάνθηκε τίποτε το πνευματικό κατά την ἀνάγνωση τους. Κάποιοι ψαλμοί εἶναι πιὸ ἤπιοι στὰ νοήματα τους, γι' αὐτὸ καὶ χρησιμοποιοῦνται στὸ τυπικό της Ἐκκλησίας, σε σχέση με ἄλλους, ὁποῦ διαβάζουμε ἀκραία πράγματα. Πιστέψτε με, δὲν ὑπάρχει τίποτα ψυχωφέλιμο στοὺς ψαλμούς καὶ με αὐτὸ θὰ ἀσχοληθῶ σε αὐτὴν τὴ σειρά ἄρθρων. Σε αὐτὸ το πρῶτο μέρος θὰ ἐπικεντρωθῶ σε ἐκείνους τους ψαλμούς στοὺς ὁποίους φαίνεται το μένος καὶ η ὀργὴ του θεοῦ των Ἑβραίων (Γιαχβέ) καὶ το μῖσος του γιὰ τους ἐχθρούς/ἁμαρτωλούς.:

Ψαλ. 2,11 δουλεύσατε τῷ Κύριῳ ἐν φόβῳ καὶ ἀγαλλιᾶσθε αὐτῷ ἐν τρόμῳ.
Ψαλ. 2,11 Ὑπηρετήσατε τον Κύριον με φόβον, καὶ χαρεῖτε με τρόμο.

Σχόλιο: Βλέπουμε ἐδῶ το σκεπτικό σύμφωνα με το ὁποῖο ὑπηρετεῖς το θεῖο με τρόμο, φοβούμενος τις συνέπειες τυχόν ἀνυπακοή ἀπέναντι του. Φτιάχνουμε λοιπόν την εἰκόνα ἑνὸς θεοῦ ποῦ κερδίζει την ἀποταγή των ὀπαδῶν του ἀπὸ συμφέρον μόνο καὶ ὄχι πίστη ἀληθινή καὶ ἐθελούσια. Το θέμα ὅμως εἶναι, νὰ βαδίζεις το φωτεινό μονοπάτι, ὄχι ἁπλὰ ἐπειδὴ φοβᾶσαι το σκοτάδι, ἀλλὰ διότι προτιμᾶς την νοοτροπία του φωτός.

Ψαλ. 5,6 οὐδὲ διαμενοῦσι παράνομοι κατέναντι τῶν ὀφθαλμῶν σου. ἐμίσησας πάντας τοὺς ἐργαζομένους τὴν ἀνομίαν·

Ψαλ. 5,6
Οὔτε εἶναι δυνατόν νὰ σταθοῦν ἐμπρὸς εἰς τα μάτια σου αὐτοὶ ποῦ καταπατοῦν τον Νομον σου. Σύ ἐμίσησες ὅλους ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι ἔχουν ὡς ἔργον τῶν νὰ πράττουν την ἀνομίαν.

Ψαλ. 5,7 ἀπολεῖς πάντας τοὺς λαλοῦντας τὸ ψεῦδος. ἄνδρα αἱμάτων καὶ δόλιον βδελύσσεται Κύριος.

Ψαλ. 5,7 θὰ ἐξολοθρεύσης, Κύριε, ὅλους ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι λέγουν ψεύδη. Τον αἰμοχαρή ἀνθρώπων, ὅπως ἐπίσης καὶ τον δόλιον, τους ἀποστρέφεται μετά βδελυγμίας ὁ Κύριος.

Σχόλιο: Ο Θεός λοιπόν, σύμφωνα με τους "θεόπνευστους" ψαλμούς, μισεῖ τους ἁμαρτωλούς καὶ θεωρεῖ βδελύγματα τους ψεῦτες, τους δολοφόνους καὶ τους πονηρούς, γι' αὐτὸ καὶ τους ἐξολοθρεύει. Μπορεῖτε ἐσεῖς νὰ φανταστεῖτε τον Χριστό, την ἀπόλυτη ἐκφράση της ἀγάπης, της φιλευσπλαχνίας καὶ του ἐλέους, νὰ μισεῖ τους ἁμαρτωλούς γιὰ τους ὁποίους σταυρώθηκε;;; Προσωπικά, οὔτε κατά διάνοια. Κάποιοι ἔχουν ἀντίθετη ἄποψη παρ' ὅλα αὐτὰ......

Ψαλ. 33,17 πρόσωπον δὲ Κυρίου ἐπὶ ποιοῦντας κακὰ τοῦ ἐξολοθρεῦσαι ἐκ γῆς τὸ μνημόσυνον αὐτῶν.
Ψαλ. 33,17 Ἀντιθέτως, το πρόσωπον του Κυρίου ἔχει στραφῆ ἐναντίον τῶν πονηρῶν ἀνθρώπων, διὰ νὰ τους ἐξολοθρεύση ἀπὸ την γῆν καὶ νὰ σβήση την ἀνάμνησίν τῶν.

Σχόλιο: Ο Θεός λοιπόν παρουσιάζεται τόσο μοχθηρός ποῦ ἐξολοθρεύει τους ἁμαρτωλούς σε σημεῖο νὰ χάνεται καὶ ἡ ἀνάμνηση τους.


Ψαλ. 51,7 διὰ τοῦτο ὁ Θεὸς καθέλοι σε εἰς τέλος· ἐκτίλαι σε καὶ μεταναστεύσαι σε ἀπὸ σκηνώματός σου καὶ τὸ ῥίζωμά σου ἐκ γῆς ζώντων. 

Ψαλ. 51,7
Δία τοῦτο ὁ Θεός θὰ σε κατακρημνίση, θὰ σε ξεριζώση ἐντελῶς. Θά σε ἐκδιώξη καὶ θὰ σε ἐξορίση ἀπὸ την πατρίδα σου, καὶ αὐτὰς ἀκόμη τας ρίζας των ἀπογόνων σου θὰ ἐξαφανίση ἐκ μέσου των ζώντων.

Σχόλιο: Δὲν την γλυτώνουν οὔτε οἱ ἀπόγονοι! Τιμωροῦνται καὶ αὐτοὶ γιὰ τις ἁμαρτίες τῶν προπατόρων τους!


Ψαλ. 54,22 διεμερίσθησαν ἀπὸ ὀργῆς τοῦ προσώπου αὐτοῦ.......
Ψαλ. 54,22 Διεμελίσθησαν καὶ ἐξεσχίσθησαν εἰς κομμάτια ἀπὸ την ὀργὴ του προσώπου του Κυρίου....

Σχόλιο: Εἶναι τραγελαφικό ὅτι κάποιοι συμπεριλαμβάνουν στὴν προσευχή τους λόγια ὅπως αὐτὰ, περί διαμελισμοῦ τῶν "ἁμαρτωλῶν" ἀνθρώπων.


Ψαλ. 67,22 πλὴν ὁ Θεὸς συνθλάσει κεφαλὰς ἐχθρῶν αὐτοῦ, κορυφὴν τριχὸς διαπορευομένων ἐν πλημμελείαις αὐτῶν.
Ψαλ. 67,22 Ἀλλὰ ὁ Θεός θὰ συντρίψη τας κεφαλάς των ἐχθρῶν του, τας στολισμένας με πλουσίαν ὑπερήφανον κόμην ποῦ περιφέρονται μέσα εἰς τας ἁμαρτίας των.

Ψαλ. 67,23 εἶπε Κύριος· ἐκ Βασὰν ἐπιστρέψω, ἐπιστρέψω ἐν βυθοῖς θαλάσσης.
Ψαλ. 67,23 Εἶπεν ὁ Κύριος· Θὰ ἐπαναφέρω τους ἐχθρούς ἀπὸ το ὄρος Βασάν, θὰ τους ἀνασύρω ἀπὸ τους βυθούς της θαλάσσης.

Ψαλ. 67,24 ὅπως ἂν βαφῇ ὁ πούς σου ἐν αἵματι, ἡ γλῶσσα τῶν κυνῶν σου ἐξ ἐχθρῶν παρ᾿ αὐτοῦ.
Ψαλ. 67,24 διὰ νὰ σφαγοῦν καὶ νὰ ρεύση τόσον ἄφθονον το αἷμα των, ὥστε εἰς αὐτὸ νὰ βαφοῦν, ὦ Ἰσραηλῖται, οἱ πόδες σας, καὶ αἱ γλῶσσαι τῶν σκυλιῶν σας νὰ βαφοῦν καὶ αὐταὶ στὸ αἷμα τῶν ἐχθρῶν σας.

Σχόλιο: Οἱ γλαφυρές περιγραφές αἱματοκυλίσματος καὶ βίας συνεχίζονται. Ο ψαλμός ἀναφέρεται στὴν σφαγή των ἐχθρῶν τῶν Ἰσραηλιτῶν, ὡστόσο κάποιοι καταφέρνουν καὶ διακρίνουν μία πνευματικότητα μέσα σε ὅλο αὐτὸ το σκηνικό. Εἶναι εἰρωνικό, πώς ὁ Μέγας Βασίλειος παρουσίαζε τους ψαλμούς σὰν συμβοηθούς της φιλίας καὶ μέσο συμφιλίωσης τῶν ἐχθρευομένων, ἀφ' ἧς στιγμῆς μόνο κακία, μῖσος καὶ ἀποτροπιασμός ἐκπορεύεται ἀπὸ τον Δαυίδ, στὸ ἔργο του γιὰ τους ἐχθροὺς του Ἰσραήλ.


Ψαλ. 79,5 Κύριε ὁ Θεὸς τῶν δυνάμεων, ἕως πότε ὀργίζῃ ἐπὶ τὴν προσευχὴν τῶν δούλων σου;
Ψαλ. 79,5 Κύριε καὶ Θεέ των δυνάμεων, ἑως πότε θὰ ὀργίζεσαι ἐναντίον δὲ καὶ αὐτῆς της προσευχῆς τῶν δούλων σου;

Σχόλιο: Ο θεός τῶν Ἑβραίων, ποῦ μας τον παρουσιάζουν καὶ σὰν δικό μας Θεό, στρέφεται αὐτὴ τὴ φορά ἐναντίον τῶν πιστῶν του, τῶν ὁποίων μέχρι καὶ ἡ προσευχή, του προκαλεῖ ὀργῇ. Εἶναι δυνατόν ὁ πραγματικός Θεός νὰ ὀργίζεται με το μόνο μέσο ποῦ ἔχουμε γιὰ νὰ ἐπικοινωνούμε μαζί Του καὶ νὰ Τον θυμόμαστε ὅπως μας ζήτησε;;;


Ψαλ. 109,5 Κύριος ἐκ δεξιῶν σου συνέθλασεν ἐν ἡμέρᾳ ὀργῆς αὐτοῦ βασιλεῖς·
Ψαλ. 109,5
Ὁ Κύριος, ἐκ δεξιῶν σου, θὰ συντρίψη κατά την ἡμέραν της ὀργῆς του τους βασιλεῖς της γῆς,

Ψαλ. 109,6 κρινεῖ ἐν τοῖς ἔθνεσι, πληρώσει πτώματα, συνθλάσει κεφαλὰς ἐπὶ γῆς πολλῶν.
Ψαλ. 109,6
Θά κρίνη ὅλα τα ἔθνη, θὰ γεμίση με πτώματα την οἰκουμένην, θὰ συντρίψη τας κεφαλάς πολλῶν.

Σχόλιο: Κάτι δὲν "κολλάει" ἐδῶ....ἐγώ ἤξερα ὅτι ὁ Χριστός εἶπε: «οὐ γὰρ ἦλθον ἶνα κρίνω τον κόσμον, ἀλλ' ἶνα σώσω τον κόσμον» (Ιωάν. ιβ'47),
Φυσικά μόνο γιὰ πνευματική σωτηρία δὲν διαβάζουμε στὸ παραπάνω ἀπόσπασμα, ἀλλὰ γιὰ θάνατο ποῦ ἐπέρχεται ἀπὸ κάποιον ὁ ὁποῖος ὁμοιάζει περισσότερο με ἕναν βάναυσο καὶ αἱμοδιψή πολέμαρχο, παρά με ἕναν ἀπαθῆ καὶ ἄμεμπτο θεό.


Ψαλ. 128,4 Κύριος δίκαιος συνέκοψεν αὐχένας ἁμαρτωλῶν.
Ψαλ. 128,4
Ἀλλ' ὁ δίκαιος Κύριος κατέκοψε τους αὐχένας τῶν ἁμαρτωλῶν.

Ψαλ. 128,5 αἰσχυνθήτωσαν καὶ ἀποστραφήτωσαν εἰς τὰ ὀπίσω πάντες οἱ μισοῦντες Σιών.
Ψαλ. 128,5
Ἄς κατεντροπιασθοῦν καὶ ἄς στραφοῦν ἐντροπιασμένοι πρὸς τα ὀπίσω ὅλοι ἐκεῖνοι, οἱ ὁποῖοι μισοῦν την ἁγίαν Σιών, την Ἱερουσαλήμ.

Σχόλιο: Νά ξέρετε, εἴμαστε πολύ τυχεροί ποῦ ὁ Χριστός δὲν εἶναι το ἴδιο πρόσωπο με τον μισητό καὶ αἱμοβόρο Γιαχβέ- Σατανᾶ καὶ μποροῦμε, ὄντας ἁμαρτωλοί, νὰ διαβάζουμε τις γραμμές αὐτὲς με τα κεφάλια μας στὴν θέση τους. Πάντως ἡ ἐμμονὴ καὶ ἡ ἐπιθυμία γιὰ καταστροφή των ἐχθρῶν της Σιών εἶναι ἐμφανῆς στούς ψαλμούς. Λογικό, ἀφοῦ ὁ Σαμαέλ φροντίζει γιὰ τα δικά του πνευματικά παιδιά καὶ ἐκτελεστές του θελήματός του.


Αὐτὰ εἶναι κάποια ἀπὸ τα χωρία των ψαλμῶν , ὁποῦ γίνεται λόγος γιὰ την ἀπύθμενη ὀργῇ του Γιαλνταμπαώθ ἐναντίον τῶν ἐχθρῶν/ἁμαρτωλῶν.
 μία πρώτη ἰδέα γιὰ το πνεῦμα στὸ ὁποῖο κινοῦνται οἱ ψαλμοί του Δαυίδ. '